Listopad 2009

Stránky, které stojí zato navštívit

27. listopadu 2009 v 21:11 Odkazy
Mé webovky s nabídkou fotografování............................................www.fotozinkova.cz

Zajímavé články, krásné fotografie, cenné rady.................................www.thomuv.blog.cz

Stránky s přehledy všech aktivit a akcí v ČR.......................................www.kudyznudy.cz

Vytvořte si knížku se zážitky z Vašich cest.........................................www.turisticky-denik.cz

Tipy na náročnější výšlapy...............................................................http://ursus.cz/index.html

Nový přírůstek

26. listopadu 2009 v 17:48 Novinky
Sen o zrcadlovce se stal skutečností, dnes jsem si hrdě přivezla domů CANON EOS 500D s objektivem EF-S 18-55 mm f/3,5-5,6 IS.
Brzy k němu přibude objektiv na větší vzdálenost a já se samozřejmě nemůžu dočkat.
Zatím se seznámím s novou "mašinkou"...

Dovolená v Chorvatsku 2009

21. listopadu 2009 v 16:11 Dovolená zahraničí
Letos jsme vlastně ani žádnou dovolenou neplánovali, ale náš 3-letý synek nás přesvědčil, abychom vyrazili opět k moři. Protože jsme si nedávno pořídili auto, dostala jsem nápad, že bychom mohli jet do Chorvatska. Vždycky mě lákalo prozkoumat Omiš, tak proč ne?

Omiš

Webové stránky...

10. listopadu 2009 v 20:42 Novinky
Dnes se mi konečně podařilo spustit svůj blog za pomoci kamaráda, kterému tímto moc děkuji. Mrkající

O mně

10. listopadu 2009 v 18:16 Autorka
Jmenuji se Věra Zinková, světlo světa jsem spatřila v roce 1974 a již odmalička mě srdce táhlo ke koním.
Tuto lásku jsem zdědila po mamce, stejně jako po tátovi zálibu ve fotografování a po babičce touhu po poznávání neznámých končin...
Jako malá holka jsem trávila volné chvilky s tátou ve fotokomoře a s úžasem sledovala, jak vyvolává černobílé rodinné fotografie. Zřejmě v té době se do mě vryla láska k fotografii a fotografování. Všechno mě naučil a já si později vyvolávala filmy a fotky sama. V době dospívání byli koně, fotoaparát Zenit, vývojka a ustalovač mými největšími kamarády.
Babička zase moc ráda cestovala a na výlety mě občas brávala sebou, protože mí rodiče na cestování nikdy moc nebyli.
Mám vlastně štěstí: někdo zdědí něco, jiný vůbec nic, já jsem zdědila všechno najednou...Usmívající se

Od 13-ti let jsem postupně prošla několika stájemi, od poníků, dostihovou stáj až po stáje westernové. Od roku 2002 vlastním westernovou licenci, měla jsem možnost si párkrát zajet závody.Vždycky jsem toužila po vlastním koni, bohužel bydlím ve městě, doma ho mít nemůžu a po hořké zkušenosti jsem tento sen prozatím vzdala.
Nyní jezdím příležitostně rekreačně a užívám si každou volnou chvilku s vláním koňské hřívy...
Zde bych ráda poděkovala přátelům, kteří mi své koníky půjčují, váží si mé pomoci s nimi a jsou ke mě fér...Děkuji, moc si vaší důvěry vážím.

A jak to začalo s turistikou?
Dříve jsem neměla s kým chodit po horách, v mé rodině žádný podobný nadšenec nebyl. Časem jsem potkala pár zpřízněných duší a s nimi na hory vyrážím.
Velmi ráda cestuji a z výletů či výšlapů přináším fotografie a reportáže, které naleznete na tomto blogu.
Nechci si je nechat jen pro sebe, chci se podělit o zajímavých místech (nejen) naší republiky i s vámi ostatními...

Fotografování, má velká záliba, se mi stalo povoláním...co víc si můžu přát. Mou práci můžete shlédnout na: www.fotozinkova.cz

Fotografie, publikované na těchto stránkách, podléhají autorskému zákonu (č.121/2000Sb) a jejich neoprávněné použití (stahování, kopírování, odstraňování vodoznaku, grafické úpravy, rozmnožování, vkládání fotografií na jiné webové stránky) bez souhlasu autora, je trestné dle platných právních předpisů.
V případě zájmu o jakoukoliv fotografii mě prosím, předem kontaktujte, ráda vyjdu vstříc, předejdete tím porušení autorského zákona.