Leden 2010

MAZINBLECH 2009...3.-6.7.

29. ledna 2010 v 11:08 MAZINBLECH
Náš druhý společný sraz naplánovala a zařídila Marta a předem nás seznámila s trasou. Měly jsme v plánu navštívit ranč Podolí na prahu Šumavy, členku našeho Klubu Aničku a také dva hrady…Nemohly jsme se dočkat, až spolu budeme zase objevovat krásy naší vlasti…Mrkající

Dobrodružná výprava na hrad Houska

26. ledna 2010 v 13:04 Výlety (různé)
S holkama jsme si postupně každá pořídily Cestovní knihu, součástí které je 200 vstupenek do muzeí, na hrady, zámky, do Zoo…
Loni jsme vstupenky hojně využívaly a peníze za knihu se nám dávno vrátily…
S Martou a Milanem jsme měli prodávat na psí výstavě v Litoměřicích a protože je po cestě spousta hradů a zámků, chtěli jsme některý navštívit…

Vídeň

25. ledna 2010 v 13:11 Výlety (různé)

Hlavní město Rakouska jsem navštívila už mnohokrát, celkem obstojně se vyznám v centru a pokaždé objevuji další zajímavá místa, památky, parky…
Už dlouho jsem chtěla navštívit Vysokou školu jezdeckou v Hofburgu a na vlastní oči vidět představení s bílými lipickými krasavci, kteří tancují na vznešenou hudbu Mozarta…Moje mamka si kolikrát u dokumentu v televizi povzdechla: "To musí být nádhera!" Blížily se její narozeniny a myslím, že originálnější dárek jsem jí nemohla dát…

Další Jitčina návštěva...1.-3.5.2009

25. ledna 2010 v 9:36 Výlety (různé)
Když mi Jitka napsala mail, jestli by se u nás mohla zase stavit z koncertu Chinaski, jásala jsem jako malé dítě…To je přeci tutovka!

3.sraz Klubu sběratelek

20. ledna 2010 v 22:07 Klub sběratelek

Stádo koní na Q-ranči...

Pro každý sraz se Marta snaží vybrat místo, kde se chovají jiná plemena koní. Na minulém sraze jsme měly možnost vyzkoušet kladrubáky a frísy, proč nezkusit třeba westernová plemena?
Na doporučení naší členky Zdenky jely Marta s Jitkou omrknout Q-ranch u Bezděkova.
Dokonce si domluvily vyjížďku a otestovaly kobylky quarter horse. Majitelé jsou prý velice příjemní, tak se 3.sraz konal 17.-19.4.2009 na Q-ranči…

Vznik expedice MAZINBLECH 4.-6.7.2008

17. ledna 2010 v 7:37 MAZINBLECH

České Středohoří a želvák Matýsek

S Martou a Jitkou jsme každá z jiné části naší republiky, proto není lehké sejít se častěji všechny tři dohromady a tak hledáme příležitosti k dalšímu setkání. Blížil se červencový svátek a nás napadlo zajet k Jitce do Černovic u Chomutova. Byl to nápad téměř na poslední chvíli, ale Jitka souhlasila…Mrkající

Jitka poprvé ve Šternberku...20.-22.6.2008

13. ledna 2010 v 13:58 Šternberk
Tak jak si Marta oblíbila Petra Bendeho, naše milá Jíťa se zamilovala do skupiny Chinaski a začala sjíždět veškeré koncerty po republice i mimo ni. Jeden z koncertů byl v nedalekém Prostějově a při té příležitosti nás navštívila...

S Jitkou ve městě. Foto: náhodný kolemjdoucí Jíťa se vyžila s naším synkem v plácání bláta...

2. sraz Klubu sběratelek

10. ledna 2010 v 17:01 Klub sběratelek

Po pečlivém vybírání, spoustě telefonování a zařizování, uspořádala Marta náš 2.sraz 29.-30.3.2008 v hřebčíně Favory Benice a v Pecínově.

Maskot Klubu sběratelek

9. ledna 2010 v 18:50 Klub sběratelek

Máří, Marta, já, Jitka a Fárynka-Záborná 31.12.2007
Foto: už ani nevím, koho jsme ukecaly...

Počet členek a členů (čtete dobře, i muži jsou mezi námi) se každým měsícem mění, někdo nový přijde, jiný odejde…
Jsou mezi námi ale i opravdové stálice, fajn holky, bezva kamarádky, mnohé se již déle známe, spousta z nás u někoho vypomáhá s koňmi s možností ježdění, některé členky dokonce koně vlastní…

1. sraz Klubu sběratelek aneb "Jak jsme adoptovaly Jitku"

9. ledna 2010 v 18:11 Klub sběratelek

Foto: Milan Mastný

1.Klubový sraz sběratelek pohlednic se konal 11.6.2005 v Třebíči v útulné Cukrárně-kavárně. Tehdy jsme se ještě nikdo s nikým neznal, kromě Marty. Po vzájemném představování jsme se vrhly na krabice s pohledy, ležící na stolech a obsluha nestačila zírat…

A co bylo dál?

5. ledna 2010 v 12:28 Klub sběratelek

Koně v akci- Pardubice- 7.9.2008

Brzy jsme se s Martou a jejím manželem Milanem začali navštěvovat, neboť jsme zjistili, že jsme podobného ražení.
Vždycky říkám: "My už jsme se museli znát jako embrya…"Mrkající

Jak jsem se stala členkou Klubu sběratelek

4. ledna 2010 v 12:31 Klub sběratelek

S Martou Mastnou, zakladatelkou Klubu sběratelek, se známe pár let, ale připadá mi, jako bychom se znaly odjakživa...

Štěpánská vyjížďka Moravičany-Nové Mlýny-26.12.2009

2. ledna 2010 v 11:26 Koňoakce

Na pozvání přátel jsem i se svou rodinkou přijela do Moravičan, kde se tradičně konala Štěpánská vyjížďka. Sraz účastníků byl v 10:30 na dvorku hospůdky U Bodláka, kde si nejdřív všichni "zaparkovali" koníky a šli se občerstvit.