Květen 2010

Chomoutovské jezero...29.5.2010

30. května 2010 v 16:19 Procházky v okolí
Sobotní výlet na nedaleké Chomoutovské jezero mi posloužil jako taková malá záplata na nečekaně neuskutečněný odjezd na letošní sraz Klubu sběratelek...

Heřmanovice, Rejvíz a Šumperk...25.5.2010

28. května 2010 v 11:55 Výšlapy, túry, hory: ČR
Tento výlet jsme měli s přáteli naplánovaný měsíc dopředu a pevně doufali, že nás počasí nezklame. Původně s námi měla jet i Marta, bohužel ji přepadly teploty a musela se vykurýrovat do srazu sběratelek.
Večer před výletem jsme byli skrz počasí s Tomem "na vahách", jestli jet nebo to odložit. Rozsudek jsme nechali na ráno a protože nepršelo, v 8 jsem psala SMS, aby s Věrkou vyrazili autobusem směr Rýmařov, kde bychom je se Stejsy vyzvedly...

Chátrající zámek Dlouhá Loučka

24. května 2010 v 22:27 Ostatní
Když nám zadal Sváťa ve fotoškole nový úkol, předložit na další hodině soubor s módními fotografiemi, říkala jsem si : "Proboha, kde a s kým já tohle nafotím?" Pár dní nato jsem se náhodou od kamaráda dozvěděla o zámku v Dlouhé Loučce a nápad byl na světě: přesvědčila jsem kamarádku Jitku, aby mi dělala modelku...

Rešovské vodopády, hrad Sovinec a Arboretum Paseka...8.5.2010

13. května 2010 v 15:13 Procházky v okolí
Určitě i vy máte svá místa, kam se stále rádi vracíte a pomalu už ani nepočítáte, kolikrát jste tam byli…I já taková mám. Jedním z těchto míst jsou pro mě Rešovské vodopády.

Šumperáci ve Šternberku…1.5.2010

5. května 2010 v 12:43 Šternberk
Od sobotního rána venku pršelo a mě bylo jasné, že původně plánovaný výlet do Olomouce na křtění a vzlet horkovzdušného balónu vezme za své…
Přemýšlela jsem, jak využít nevyužitý čas a tak jsme aspoň se synkem upekli pizzu a věnovala jsem se domácím pracem.
Po obědě sice už nepršelo, ale bylo zataženo, když tu na mě z mobilu zahvízdala esemeska.
Šumperský kamarád Tom a jeho přítelkyně Věrka se ptali, co dělám, jestli jsem doma, že by rádi viděli naše město a vyzkoušeli nový fotoaparát. S radostí jsem odepsala ať přijedou a modlila se, aby vydrželo počasí...

Lednice a Valtice...30.4.2010

4. května 2010 v 22:07 Výlety (různé)
Když mi Jitka (Stejsy) řekla, že v pátek poveze manžela se dvěma kolegy z práce do vinného sklípku do Valtic, blesklo mi hlavou, jestli by pro mě bylo v autě místo…a neváhala jsem se zeptat.
Byla ráda, že nebude po památkách chodit sama a naplánovaly jsme také návštěvu nedalekých stájí.

Modré skály...29.4.2010

3. května 2010 v 12:22 Procházky v okolí
Když jsem se vracela od p.Kubeši z Velké Bystřice po fotografování Queridy a super vyjížďce s Islerou, domů se mi ještě nechtělo… nebe bylo bez mráčku a mě napadlo zajet k Modrým skalám.

Workshop na výstavišti Flóra v Olomouci...24.4.2010

2. května 2010 v 11:31 Ostatní
Minulou sobotu jsme se s našim lektorem Svatoplukem Klesnilem a s kolegy z Fotoškoly sešli na výstavišti Flóra v Olomouci, kde probíhala již tradiční výstava a prodej květin, zahrádkářských potřeb a všeho ostatního.