Září 2010

12.Mezinárodní výstava "Koně v akci"na téma Království tradic... Pardubice...4.-5.9.2010

25. září 2010 v 11:47 Koňoakce
Původně jsem měla v plánu odjet do Pardubic 3.9., kdy akce začínala, ale jak jsem psala v předchozí reportáži, po túře jsem nemohla skoro chodit a bylo potřeba si dát alespoň den pauzu.
V sobotu ráno jsem nasedla na vlak do Uničova, kde mě vyzvedli Lenka D. s Mirkem a odjeli jsme do Pardubic společně...

Z Karlovy Studánky do Koutů nad Desnou...2.9.2010

24. září 2010 v 17:44 Výšlapy, túry, hory: ČR
Přestože počasí v tomto období nebylo právě nejlepší a citelně se ochladilo, rozhodli jsme se na poslední chvíli s Tomem pro výšlap údolím Bílé Opavy.
Ráno jsem, obtěžkána fotobatohem se svou výbavou a pouzdrem se stativem, nasedla na autobus směřující do Rýmařova.

Želvíci nám rostou...

24. září 2010 v 14:32 Ostatní
Napadlo mě fotografovat naše malé želvičky pro srovnání každý měsíc s krabičkou od zápalek a zde je tedy fotka, kde mají 1 měsíc:

Balony nad Bouzovem...28.8.2010

22. září 2010 v 23:42 Výlety (různé)
Byl tomu právě rok, co jsem se doslechla, že se na Bouzově každoročně pořádá akce "Balony nad Bouzovem" a tak jsem si letošní let více jak 20-ti balonů nechtěla nechat ujít.
Navíc letos měli 10.výročí...

Cestování Vysočinou...25.-27.8.

21. září 2010 v 22:29 Výlety (různé)
Stejně jako loni vyrazila naše rodinka nadýchat se čerstvého vzduchu za Martou a Milanem na Dašov (tentokrát bez převleku). A protože mají maminku turistku, nejelo se start-cíl, ale pěkně jsme stihli cestou navštívit pár měst...
Kašna, náměstí a vyhlášená restaurace

Mistrovství WRC ČR v dobytkářských disciplínách-Horka nad Moravou...21.8.2010

12. září 2010 v 23:35 Koňoakce

Mistrovství v dobytkářských disciplínách se v Horce konalo poprvé. Samozřejmě jsem si ho nemohla nechat ujít a se mnou spousta diváků, ať už koňáků, návštěvníků Lovecké chaty nebo kolemjedoucích cyklistů...Mrkající

Velké Losiny...20.8.2010

7. září 2010 v 21:11 Výlety (různé)
Dalším společným výletem s Davčou a Hankou byly Velké Losiny. Plánovali jsme navštívit zámek a Papírnu, chybělo však málo a do cíle jsme nedojeli...
Zámek Velké Losiny

Svatý Hostýn...16.8.2010

3. září 2010 v 15:12 Rozhledny
Na Hostýn jsme se vypravili s Davčou a Hankou. Těšila jsem se, až vyzkouším nový objektiv.
Když jsme od nás vyjížděli, počasí vypadalo báječně. Cestou zpět jsme se chtěli zastavit v lomu Výkleky na koupání...

Fotovýbava

3. září 2010 v 13:19 Novinky
Dne 16.8. jsem si udělala radost: pořídila jsem si pro svůj fotoaparát Canon 500 D nový objektiv Sigma 17-70 mm f 2,8-4 OS HSM MACRO, UV filtr, polarizační filtr, stativ Vanguard Alta+ a fotobatoh Lowepro.