Srpen 2011

S-O-S FREE FEST- Babice...15.7.2011

13. srpna 2011 v 10:18 Akce
Těsně před naší letošní dovolenou jsem přijala, od kamaráda Pavla P. (jednoho z organizátorů), pozvání nafotografovat tuto akci. Nikdy předtím jsem na podobné akci nebyla a fotografování za tmy bylo pro mě také něco nového...

Akce se konala na tzv. Obalovně - volném prostranství nedaleko rybníka...

Slaný a Vojtěchovská rozhledna...10.7.2011

12. srpna 2011 v 11:40 Výlety (různé)
V rámci cestování po Čechách jsme s Lenkou a Mirkem navštívili město Slaný a čirou náhodou i Vojtěchovskou rozhlednu.
Měli jsme na to jen zbytek odpoledne a dalekou cestu domů...Mrkající

Když jsme dorazili do města Slaný, byl právě čas oběda. Na Hemerkově statku jsme si dopřáli skvělou pizzu...

Fotografování koní v Čechách...10.7.2011

11. srpna 2011 v 17:56 Koňoakce
Z fotosemináře u České Břízy jsme odjeli s Lenkou a Mirkem na jeden úžasný statek s mlýnem (z jistých důvodů tentokrát neuvedu víc), kde jsme přespali a druhý den fotografovali místní krasavce. Přece jen se nám nechtělo jet hned zpátky přes celou republiku a tak jsme navštívili pár míst...Mrkající

Fotoseminář s fotografkou Věrou Markovou...9.7.2011

4. srpna 2011 v 21:59 Koňoakce
Když mi zavolala Marta, jestli bych se s ní chtěla zúčastnit fotosemináře známé fotografky koní Věry Markové, bez dlouhého přemýšlení jsem souhlasila. Hned jsem zlanařila Lenku a pak už jsme se mohly jen těšit... Měly jsme štěstí, že jsme se (díky Martě, která hned dala vědět) dostaly do první skupiny 10-ti lidí, fotoseminář byl totiž v tomto termínu ihned obsazen!Úžasný

Místo konání fotosemináře: stáj O.S.SAM u České Břízy...

Zahradní železnice Střížov a Keltská svatyně u Ludéřova...5.7.2011

1. srpna 2011 v 23:05 Výlety (různé)

V rámci výletu za návštěvou rodiny v Kostelci na Hané jsme si udělali zastávku ve Střížově. Měla jsem to v plánu již od minulého roku (Davídkovi by se jistě líbily a taky mají svou Turistickou vizitku!), ale zahradní železnice je přístupná pouze v určité svátky a víkendy, proto na ni došlo až teď.
Vyrazili jsme v silné sestavě: mamka, která mě původně požádala, jestli ji zavezu do Kostelce n.H. a já jsem jí z toho udělala celodenní výlet, brácha se svou rodinou a samozřejmě moji kluci a fenka Tina...Mrkající