Září 2011

Liberec: ZOO a Ještěd...24.7.2011

28. září 2011 v 23:40 Dovolená ČR
Cestou domů z chaty v Jetřichovicích v Českém Švýcarsku jsme zamířili do Liberce. V plánu byla ZOO a také návštěva Ještědu...Mrkající

Vstupní brána do Liberecké ZOO...

Děčínský Sněžník...23.7.2011

23. září 2011 v 20:22 Dovolená ČR
Po celkem náročném výšlapu Hřensko-Pravčická brána-Mezní louka-soutěsky-Hřensko jsme zajeli ještě do obce Sněžník, neboť nám zítra končila dovolená na chatě v Jetřichovicích a rozhledna Děčínský Sněžník byla posledním místem, kam jsem se chtěla podívat...

Nákladní loď, plující po Labi...

Pravčická brána, Gabrielina stezka, Mezní louka a soutěsky Hřenska...23.7.2011

23. září 2011 v 11:54 Dovolená ČR
Poslední den naší dovolené v Českém Švýcarsku se konečně počasí umoudřilo natolik, že jsme s dětmi mohli absolvovat výšlap k Pravčické bráně, na kterou jsem se moc těšila a poněkud náročnější trasou dojít až do soutěsek u Hřenska. Od dnešního dne zprovoznili převoz na pramicích...Úžasný

Hřensko, skalní hrad Šaunštejn a Malá Pravčická brána...22.7.2011

16. září 2011 v 23:24 Dovolená ČR
Z počátku naší dovolené v Českém Švýcarsku se na nás sluníčko smálo, nyní již tři dny v kuse vytrvale pršelo. Venku bylo jen 13 stupňů, studený vítr a rozmáčená zem. Přesto jsme se nechtěli vzdát: přijeli jsme poznávat zdejší krásy a ne prosedět polovinu týdne na chatě, která nesplnila naše představy.
Teple jsme se oblékli (nepamatuji si, kdy v létě jsme na sobě museli mít 4 vrstvy oblečení), nazuli dětem gumáky, napěchovali batohy a vyrazili jsme na výšlap...Mrkající

Děčín: zámek, Staroměstský most, ZOO a Pastýřská stěna...20.-21.7.2011

14. září 2011 v 11:21 Dovolená ČR
V noci přišla bouřka, ráno střídavě pršelo a zatažená byla celá obloha. Naše plány na Hřensko ztroskotaly. Rozhodli jsme se navštívit Děčínský zámek a aquapark, co jiného se v dešti dalo dělat. "Však se zatím vyprší..." říkali jsme si. Zlatý oči!Zamračený

Labe a část Děčína (fotografováno v lijáku z vyhlídky na Pastýřské stěně).

Dolský mlýn, Srbská Kamenice, Tokáň, Chřibská...19.7.2011

12. září 2011 v 19:46 Dovolená ČR
Další den naší dovolené na chalupě v Jetřichovicích (České Švýcarsko) jsme naplánovali výlet k Dolskému mlýnu. Ráno mě Blanča s Ladikem bavili historkou "Jak skolit sršně" a po nákupu čerstvého pečiva v místním obchůdku jsme vyrazili na cestu...Mrkající

Z Jetřichovic jsme se vypravili po žluté turistické značce kolem Starého mlýna a údolím potoka Jetřichovická Bělá...

Jetřichovice a okolí, Rynartice, Mariina skála, Vilemínina vyhlídka a Rudolfův kámen...18.7.2011

9. září 2011 v 22:09 Dovolená ČR
Do Jetřichovic jsme dorazili 17.7. po 14.hodině a chalupu jsme našli hladce díky přesnému popisu majitelky, která na nás čekala s klíči a instrukcemi. Podle fotografií na internetu jsme nečekali žádný luxus (v únoru byly ostatní chaty v okolí zamluvené), přesto jsme si např. "plně vybavenou kuchyni" (jak stálo v popisu), představovali trochu jinak.
Okolím jsme však byli uchváceni a na chatě jsme chtěli pouze přespávat, takže nás např. nefunkční trouba či potopa v koupelně díky neodtíkajícímu odpadu rozhodila jen chvilkově a při pohledu z okna jsme zkousli i to každovečerní řádění se zvonem ve sprcháči ...Smějící se

Ostatně...pohledu z venku se nedalo nic vytknout.

Panská skála...17.7.2011

1. září 2011 v 0:16 Dovolená ČR
Na letošní týdenní dovolenou jsme se vypravili s Blankou a Ladikem G. a jejich kluky Filípkem a Lukáškem. Chatu jsme zamlouvali společně již v únoru a rozhodli jsme se poznat krásy Českého Švýcarska.
Na společnou dovolenou jsme se těšili jako malé děti a užili jsme si ji dokonale, protože jsme stejně akční a vedeme k turistice i naše kluky. A naše ratolesti? Ti měli vyžití a dosyta se spolu vyřádili. Naše rodiny si prostě dokonale sedly...Mrkající

Hlavním cílem naší cesty na chatu do Jetřichovic bylo zastavení na Panské skále...