Říjen 2011

Srpnová návštěva z Chomutova...22.8.2011

31. října 2011 v 15:20 Šternberk
Plánovaná návštěva Jitky a jejího přítele Petra z dalekého Chomutova se náramně vydařila. Ostatně...jako všechny akce, co s Jitkou zažijeme. Vždycky se těším, co spolu vymyslíme a ať jde o cokoliv, rozhodně nikdy není nuda...Úžasný

Králík "BANÁN" modelem...12.10.2011

15. října 2011 v 21:40 Ostatní
V rámci testování přenosného ateliéru jsem si půjčila od kamarádky králíčka "Banána". S trochou obav, jak to spolu zvládneme, jestli ho budu lovit v obýváku za sedačkou nebo za skříní, jsem si nachystala dekoraci a nainstalovala ušáka.
K mému úžasu se Banán ukázal pravým modelem a ochotně spolupracoval...
Velký dík patří Lence Daňkové za zapůjčení ateliéru a Janče za půjčení Banána !!!

Co je šeptem, to je čertem...

Rozhledna Oslednice, Telč a Třešť...10.8.2011

9. října 2011 v 11:54 Výlety (různé)

Druhý den po zdařilé oslavě při otevření muzea na Dašovském mlýně jsme se s Martou časně z rána vydaly na louku, kde jsem ji fotila při výcviku vlčího špice Garyho. Hodně foukalo a oblohou letěly tmavé mraky, přesto mezi nimi tu a tam zasvítilo slunce. Stačila jsem se vyřádit na zahradě mezi ovcemi a běloušem Drobkem, potom se zatáhlo, chvílemi pršelo a bylo po focení.
Mým cílem před odjezdem domů byla rozhledna Oslednice a město Telč...Mrkající

Slavnostní otevření muzea na Dašovském mlýně...9.8.2011

8. října 2011 v 19:03 Akce
Na tento slavnostní den jsem byla pozvaná jako fotografka a kamarádka, která na poslední chvíli přiložila ruku k dílu...Od Marty mi, stejně jako několika dalším, přišla pozvánka, která mě chytila za srdce a kterou zde uveřejňuji s jejím souhlasem:

Rozhledna Babylon u Kramolína, zámek Jaroměřice nad Rokytnou a Třebíč...9.8.2011

6. října 2011 v 19:45 Výlety (různé)
Na pozvání Marty a její rodiny jsem mířila na "Slavnostní otevření muzea na Dašovském mlýně". Protože jsme se všichni měli sejít na oslavu v 15 hodin, byla spousta času na průzkum několika památek po cestě...Mrkající
Předem jsem si promyslela, co bych chtěla navštívit: zámek v Jaroměřicích nad Rokytnou byl jasná volba a také jsem se konečně chtěla podívat na Třebíč z výšky...

Srpnové houbaření... 3.8.2011

4. října 2011 v 7:26 Příroda
Letos jsem si zahoubařila jen jednou, zato pořádně. S rodiči jsme se vydali do lesů v okolí Mírovské věznice...

Z této věznice se podařilo uprchnout slavnému vězni Kajínkovi...

MAZINBLECH 29.-31.7.2011

2. října 2011 v 21:35 MAZINBLECH
Letošní MAZINBLECH organizovala Jitka a společně jsme se těšily, co letos zažijeme. Počasí však stále stávkovalo, takže se letošní sraz odvíjel v duchu návštěv několika památek, ochutnávání dobrého jídla a relaxu...Úžasný

V restauraci Selský dvůr ve Vyškově...