Srpen 2012

Dovolená ŠUMAVA: Hauwaldská kaple u Srní, Vchýnicko-Tetovský plavební kanál...1.8.2012

29. srpna 2012 v 22:41 Dovolená ČR
Tento den jsme si náležitě užili, i když jsem se po ránu musela rozčílit. Než jsme vyrazili na výšlap, stavili jsme se nakoupit v Železné Rudě. Chlapi zůstali v autech a do řetězce COOP (jsou po celé Šumavě) jsme šly jen Blanča, já a děti. Poučena z předchozích túr (mimo civilizaci jídlo neseženete), v hlavě jsem měla seznam potravin, které koupím, abychom v lesích netrpěli hlady. Mrkající
Sotva jsme se s Davčou zastavili u sýrů, hned nás od nich s hlasitým "Z dovolením!" vystrkal chlap s vozíkem, naloženým bednami. Za chvíli nás hnal před sebou od uzenin! Sotva jsem nabírala rohlíky a v duchu počítala 20ks, opět mě vyhnal, protože honem musel doplnit další. Nemohla jsem se dopočítat, protože mě pořád postrkoval tu a tam. To už jsem začínala vibrovat, ale držela jsem se.
Právě jsem trhala sáček na další rohlíky, když se mi za zády ozvalo: "Ehm, ehm...!" Dva kroky ode mě stál ten samý chlápek, v ruce smeták a s velice důležitým obličejem mi naznačoval, že stojím zrovna v místě, které nutně potřebuje zametat!!!Překvapený
Pohár trpělivosti přetekl: "Nechte mě konečně v klidu nakoupit! Co jsem sem vlezla, pronásledujete mě a lezete mi za zadkem po celé prodejně! Křičící
Výsledek se dostavil: chlap hbitě zmizel i se smetákem a neukázal se do konce mého nakupování. To byl vážně zážitek! Smějící se

Autem jsme pak dojeli do Srní-Mechova a hned na kraji obce zaparkovali na značeném parkovišti. Gabrhelovi zůstali v Srní, kde jsme se s nimi měli sejít po shlédnutí Hauswaldské kaple...

Vchýnicko-Tetovský plavební kanál...

Dovolená ŠUMAVA: Prášily, Prášilské jezero a rozhledna Poledník...31.7.2012

27. srpna 2012 v 15:16 Dovolená ČR
V plánu tohoto dne bylo Prášilsko: konkrétně Prášily, Prášilské jezero a rozhledna Poledník. Nějakým zázrakem se mi podařilo vypakovat z chalupy obě naše rodiny v půl 10 ! Poučeni z předešlého výšlapu o poznatek, že kromě obcí nikde nic k jídlu neseženeme, nabalili jsme si pořádné svačiny a vyrazili autem do Prášil.Mrkající
Mapa naší pěší trasy ZDE.

Po příjezdu do Prášil, které leží 20 km jihovýchodně od Železné Rudy, jsme zaparkovali u cukrárny Pampelišky...

Dovolená ŠUMAVA: Špičák,Černé jezero,vodopád Bílá Strž, Čertovo jezero...30.7.2012

24. srpna 2012 v 21:44 Dovolená ČR
Původně jsme měli v plánu půjčit si kola a urychlit a zpříjemnit si tak cestu k jezerům. Odjeli jsme do obce Špičák, auta zanechali na neplaceném parkoviště (na Šumavě jsme za celou dobu narazili na jediné placené parkoviště - na Špičáckém sedle) a pěšky jsme došli do Sport areálu. Tam jsme se dozvěděli, že jsou, až na 3 poslední, všechna kola půjčená. Nezbývalo, než se vydat k jezerům po svých...Nerozhodný
Mapa našeho výšlapu ZDE.

Sport areál a Bike park na Špičáku...

Dovolená ŠUMAVA 28.7.-4.8.... Železná Ruda a Brčálník

24. srpna 2012 v 10:58 Dovolená ČR
Když jsme 28.7. dorazli po ujetí 380 km na pronajatou chalupu, byl už skoro večer a pršelo. Měli jsme trochu problém ji najít, protože byla skvěle ukrytá a navigace oblast Brčálník nezobrazovala. Majitelka, příjemná paní, nás navigovala po telefonu a čekala na nás u příjezdové cesty. Po prohlídce a vysvětlení, co, kde a jak, nám předala klíče a s popřáním pěkné dovolené odjížděla domů do Nýrska...Mrkající

Chalupa Brčálník 22...líp jsme si ani nemohli vybrat.Úžasný

Pelhřimov a Hoštice u Volyně...28.7.2012

14. srpna 2012 v 15:09 Dovolená ČR
Nastala dovolená, na kterou jsme se (moje rodinka a fenka Tina), společně s Blančou, Ladikem a jejich dvěma klučiny Lukáškem a Filípkem, půl roku těšili. Hurááá na Šumavu!!!Mrkající
Tam někde v horách poblíž Železné Rudy na nás čekala chalupa s venkovním bazénem, krásná příroda a jak se zdálo i pěkné počasí...Usmívající se
Naše rodiny vyrazily společně v 7:30 dvěma plně naloženými auty na cestu o délce 380 km. Koho zajímá, kudy jsme jeli, podívejte se SEM. Cestou jsme měli vytipované dvě hlavní zastávky (samozřejmě jich bylo víc: na čůrání, kakání, venčení apod.): Pelhřimov a Hoštice...

Masarykovo náměstí v Pelhřimově právě prožívalo sraz veteránů...

Karlov pod Pradědem, Velký kotel, Vysoká hole, Jelení hřbet, Alfrédka......15.7.2012

8. srpna 2012 v 13:14 Výšlapy, túry, hory: ČR
Pracovní vytížení, nemoci, nedostatek času a rodičovské povinnosti kamaráda způsobily, že jsem se dlouho nedostala na hory. Když už by to šlo, nebylo s kým a hory mi začaly moc chybět...Já bych si sama jet troufla, ale rodinka by brblala, že mě stihne krutý osud v podobě zřícení se někam, přepadení a podobných katastrof, tak jsem se ani nepokoušela něco plánovat. Hold...my ženy jsme v nevýhodě. Když jde někam chlap sám, nikomu to nepřijde divné, když chce jít ženská, už je nenormální hazardérka, což vnímám jako diskriminaci.Zamračený
Ještěže mám přátele, kteří mě sebou na hory přibalí. Domluva byla rychlá, vlakem jsem dojela do Uničova, kde mě na nádraží vyzvedli Lenka s Mirkem a mohli jsme vyrazit. Nechyběli ani naši pejskové...Mrkající

Volba padla na trasu: Karlov pod Pradědem-Velký kotel-Vysoká hole-Jelení hřbet-Alfrédka-Karlov pod Pradědem.