Listopad 2012

Javorník, rozhledna Borůvková hora, Čertovy kazatelny, zřícenina Rychleby...5.10.2012

29. listopadu 2012 v 13:33 Rozhledny
Rozhledna Borůvková hora mi, po minulém nezdaru, nedala spát, proto jsem při nejbližší příležitosti volného dne vyrazila s rodinkou na výlet směr Javorník v Rychlebských horách...Mrkající

Poučeni z IC v Javorníku jsme projeli obcí Travná a vyjeli až na Polskou hranici, kde jsme zaparkovali na menším parkovišti v Ladeckém sedle. Na fotografii je vidět, jak ten den foukal silný vítr...

Praha...14.-16.9.2012

27. listopadu 2012 v 14:09 Výlety (různé)
Výlet do Prahy jsme plánovali delší dobu a Davídek se moc těšil, neboť ji znal zatím pouze z obrázků. Díky kamarádce Petře, která nám poskytla azyl, jsme v Praze mohli strávit krásné 3 dny. Tímto Ti, Petruš, moc děkujeme !!! Mrkající

Praha Hlavní nádraží, kde jsme před 17. hodinou vystupovali z rychlíku...

Nýznerovské vodopády, vodopády Stříbrného potoka, Pramen Peklo, Břidličný, Špičák, Borůvkový vrch...26.8.2012

23. listopadu 2012 v 14:52 Výšlapy, túry, hory: ČR
Srpnový měsíc byl na výlety bohatý. Tentokrát šlo o výšlap s Lenkou, Mirkem a našimi pejsky. V plánu byly Nýznerovské vodopády a rozhledna Borůvková hora. Dopadlo to trochu jinak, jak se můžete dočíst v následujícím reportíku...Mrkající

Naše trasa je zakreslena béžovou barvou...

Holešov, hrad Lukov, ZOO Lešná...21.8.2012

22. listopadu 2012 v 11:13 Výlety (různé)
Další ze srpnových výletů jsme podnikli se synkem a kamarádkami Evčou a Kristýnkou. Krátce jsme se zastavili ve městě Holešov, kde jsme dětem dopřály zmrzlinu a podívaly jsme se k zámku. V plánu bylo dále navštívit hrad Lukov a podle času ZOO Lešnou...Mrkající

Zámek v Holešově...

Zámek Plumlov...19.8.2012

21. listopadu 2012 v 11:23 Výlety (různé)

Zámek Plumlov se tyčí nad Podhradským rybníkem...

Starý Jičín, Fulnek, Hradec nad Moravicí, větrný mlýn Choltice...15.8.2012

20. listopadu 2012 v 19:58 Výlety (různé)
Další rodinný výlet na sebe nenechal dlouho čekat. Na zříceninu hradu Starý Jičín jsme se chystali delší dobu a konečně jsme cestu realizovali. A protože v okolí leží spousta zajímavých míst, které stojí za vidění, naplánovali jsme rovnou okruh...Mrkající

Náměstí v obci Starý Jičín...

Kašperské Hory, Boubínský prales, Lenora, Lipno...4.8.2012

16. listopadu 2012 v 9:38 Dovolená ČR

Radnice na náměstí v Kašperských Horách...

Při návratu ze Šumavy domů jsme stačili navštívit několik zajímavých míst. První zastávka se konala ve městě Kašperské Hory. Na náměstí nebylo kde zaparkovat a když jsme zastavili u jedné bytovky, vyběhla z ní bábinka a začala lamentovat na celé kolo. Když jsme ji uklidnili, že si pouze udělám pár obrázků a zaběhnu do IC, utichla, ale hlídkovala dál.Usmívající se Nezbylo mi než vzít město rychlocvalem se synkem, žadonícím o zmrzlinu, v závěsu...Smějící se