Leden 2014

Použití mých fotografií na Turistické vizitky...

31. ledna 2014 v 23:18 Novinky

Nedávno posílila stránky Turistického deníku vizitka s mou fotografií města Třebíče. Mám radost, neboť jde o rodné město mé milé kamarádky...Usmívající se

TV-1986...Obří akvárium v Hradci Králové, která vyšla loni...

TV-1828...Pramen Moravy

Vyhlídka nad Šternberkem "Zelená budka" se stala terčem vandalů...

30. ledna 2014 v 11:03 Šternberk

Když se člověk podívá k lesu, nevěří vlastním očím: vyhlídku nad městem poškodili vandalové...

Údolí řeky Moravice, Weisshuhnův kanál...19.1.2014

21. ledna 2014 v 18:18 Výlety (různé)
Nedělní počasí a nepříznivá předpověď na další dny nás vylákala na výšlap. Původně jsme zamýšleli procházku nad Šternberkem a najednou jsme mířili směr Žimrovice. Zhruba od Budišova n.B. panovala mlha, že by se dala krájet. Nejinak tomu bylo bohužel i v údolí řeky Moravice...Nerozhodný

Pokud vás zajímá naše trasa, tady je. Při měření její délky jsem zjistila, že jsme opravdu ušli 20 km, což jsme původně neplánovali. Opět se potvrdilo, že okolí Žimrovic je tak trochu zakleté a zajímavá místa špatně přístupná. V plánu bylo projít oborou na levém břehu, přejít most a vrátit se podél Weisshuhnova kanálu...
Auto jsme zaparkovali u papírny v Žimrovicích a vydali se přes most řeky Moravice po žluté značce, kterou jsme později opustili u rozcestníku "Bukovina. Chvíli jsme šli po břehu řeky mezi chatkami a když břeh skončil, vystoupali jsme na asfaltovou cestu, která vede až k oboře "Jelenice" (odtud je první dnešní fotka)...

Naše domácí zvířátka...

14. ledna 2014 v 21:41 Ostatní

Vlevo "Martík", vpravo "Věrka"...naše odchovaná mláďata želvy stepní

Potštát, Weisshuhnův kanál, Uhlířský vrch...7.1.2014

9. ledna 2014 v 16:55 Výlety (různé)
Tento výlet jsem plánovala již loni a pořád mi to nevycházelo. Počasí stále jako podzimní, využila jsem tedy lednového dne bez deště a vyrazila. Mým dnešní největším cílem byl Weisshuhnův kanál v Žimrovicích (u Hradce nad Moravicí). 3,5 km dlouhý papírenský náhon, podél kterého jsem se chtěla projít...
Rozhodla jsem se za poslední chvíli, v rychlosti skoukla mapu, pár portálů, kde jeho návštěvu doporučovali. Prý je ideální projet celou trasu podél náhonu na kole...
Že byla skutečnost jiná, než uvádí některé portály, vám za chvíli ukážu...Mrkající

Potštát leží na okraji Oderských vrchů: náměstí s hodinovou věží...

Slezská Harta-lávový proud u Meziny, Razovské tufity...3.1.2014

5. ledna 2014 v 14:53 Výlety (různé)

Díky Turistickému deníku vím o místech, o kterých bych jinak neměla ani tušení. Například tento lávový proud u Meziny.
Na krátkou procházku se k nám přidala Lenka s Pištou...

Broumovské a Polické stěny...30.12.2013

4. ledna 2014 v 18:30 Výšlapy, túry, hory: ČR
Rok 2013 se chýlil ke konci, navíc předpověď slibovala alespoň v Čechách slunečné počasí. O důvod víc, proč nesedět doma a vyrazit na poslední výšlap v tomto roce. Po delším přemítání, kam zajet, padla volba na Broumovské stěny...Mrkající

Hned na úvod jedna romantická: Lenka s Mirkem ve skalní bráně...Líbající

Vánoce 2013

1. ledna 2014 v 19:44 Ostatní

Všem návštěvníkům tohoto blogu i zákazníkům přeji spoustu radostných okamžiků v novém roce...

Vánoční Šternberk a Olomouc...

1. ledna 2014 v 19:08 Šternberk
Jako každý rok před Vánocemi jsem i letos prodávala punč na stánku LIONS na Horním náměstí v Olomouci. Měsíc jsem zásobovala lidičky vyhlášeným punčem, něco si přivydělala a pomohla těm, co to potřebují...

Brno: hvězdárna, vila Tugendhat, Drnovice: rozhledna Chocholík...7.-8.11.2013

1. ledna 2014 v 17:16 Rozhledny
Poslední podzimní rodinný výlet jsme spojili s předem stanovenou lékařskou prohlídkou synka a manžela v Brně. Azyl, spojený s přespáním, nám poskytla rodina, kterou v Brně máme...Evi a Milane, děkujeme !!! Usmívající se
Do Brna jsme dorazili autem ve čtvrtek odpoledne. Manžel si skočil k lékaři a my se synkem jsme si zatím vyšlápli na vyhlídku Bílendu, odkud je pěkný pohled na město...

Pohled z hvězdárny na večerní Brno...

Protože vládlo přes den krásné slunečné počasí, rozhodli jsme se pro návštěvu brněnské hvězdárny na Kraví hoře. Dobře jsme udělali: taková obloha prý je jen 10x do roka, kdy jde spatřit mléčnou dráhu pouhým okem...