Březen 2014

Sněženkové mámení: Litovelské Pomoraví...11.3.2014

16. března 2014 v 19:05 Procházky v okolí

Úterní procházka Litovelským Pomoravím se náramně vydařila. Přidal se ke mě mužíček, protože nemá rád, když do přírody chodím sama. K mému překvapení se to tentokrát obešlo bez přešlapování za zády a dívání se na hodinky. Představte si, našel si vlastní zábavu: půjčil si synkův foťák a jelikož měl tvůrčí záměr, odběhl jej realizovat...Usmívající se

Obyvatelé Šifrové jeskyně...10.3.2014

13. března 2014 v 14:37 Procházky v okolí
Zajímalo mě, co se děje v Šifrové jeskyni při brzkém nástupu jara s příjemnými teplotami, proto jsme se s mužíčkem vypravili na průzkum...Jeskyně se nachází hluboko v údolí, v lesích u Pohořan a jde o břidlicový důl. Poprvé jsem ji navštívila loni a ráda se do ní vracím pozorovat její obyvatele. Fascinuje mě ticho a tma, když zhasnu baterku...Smějící se
Příjemným překvapením pro nás bylo upravené ohniště s posezením...

Cca 3 metry od vchodu jsou skály a všechno, co na nich sedí, krásně orosené. Můry jsou celé pokryté kapičkami rosy, jakoby byly posázené drahokamy...

Karlova Studánka, Praděd a zpět...1.3.2014

6. března 2014 v 15:53 Výšlapy, túry, hory: ČR
Bylo na čase si připomenout, jak vypadá sníh, proto jsme vyrazili na rodinný výlet na Praděd, který je v letošní zimě jediným místem, kde se sníh drží...Kromě uměle zasněžené sjezdovky v Hlubočkách jsme letos totiž boby nevytáhli...

Auto jsme nechali na parkovišti Hubertus v Karlově Studánce a protože nám autobus frnknul rovnou před nosem, měli jsme hodinku čas na procházku parkem. Davča má oblíbenou akrakci hned naproti parkoviště: výstavku kamenů...

Litovelské Pomoraví...23.2.2014

6. března 2014 v 14:26 Procházky v okolí

Protože bylo krásné počasí a na zahradě nám vykvetly celá kola sněženek, vyrazili jsme s rodinkou na průzkum, abychom zjistili, v jakém stádiu jsou sněženky na Litovelském Pomoraví...