Červen 2014

Rozhledna Na Vyhlídce, Nová Ves...8.6.2014

27. června 2014 v 13:47 Rozhledny
Stavbu této rozhledny nedaleko města Rýmařov jsem sledovala od loňského srpna, kdy jsem fotografovala v Nové Vsi svatbu. Slavnostní otevření 29.5. nebylo přístupné veřejnosti, pro turisty se rozhledna otevřela od 1.6.2014.

Rozhledna u restaurace "Na Vyhlídce" (nad obcí Nová Ves u Rýmařova)

Zámek Žleby a obora...15.6.2014

26. června 2014 v 19:39 Výlety (různé)

Zámek Žleby...

Díky svému povolání se dostávám do končin, kam bych se možná jinak nepodívala. V mezičase mezi foceními jsem navštívila tento nádherný zámek, kde se natáčela spousta pohádek. Protože se mí kluci vydali na focení se mnou a synek nemá rád komentované prohlídky, rozdělili jsme se ke spokojenosti všech: kluci navštívili Žlebskou oboru, já si vychutnala prohlídku zámku...Mrkající

Na skok do Chotěboře a Hlinska...6.6.2014

26. června 2014 v 18:41 Výlety (různé)

Zámek Chotěboř

Po odfocení krásné svatby v Bílku u Chotěboře jsme se s mužíčkem (pomocníkem) jeli podívat do města Chotěboř a na zámek, když už jsme se vyskytli v těchto končinách. Ani jsem nepočítala s tím, že zastihneme zámek otevřený. Také že nebyl a v IC zavřeli před půl hodinou. V zámku se nachází muzeum města. Spokojili jsme se tedy s procházkou v zámecké zahradě a bylo na co se dívat!

Jahodové mámení...4.a 12.6.2014

26. června 2014 v 17:22 Ostatní

Také jste letos dostali šílenou chuť na jahody? Já ano, proto jsem se na ně vypravila rovnou 2x a ve velkém...Mrkající

Česká Kanada-Ďáblova prdel, rozhledna "U Jakuba" nad Valtínovem...1.6.2014

26. června 2014 v 16:48 Rozhledny
Cestou domů z Třeboně, kde jsme strávili s rodinkou pěkný víkend u příležitosti 10. srazu Klubu sběratelek pohlednic, jsme se rozhodli nakouknout do oblasti Česká Kanada. Vytipovala jsem dvě místa, která nebyla daleko od auta (kvůli Davčovi) a která by mohla mou rodinku zajímat. A nespletla jsem se...Úžasný

Parkování na okraji louky za poslední chalupou nad Valtínovem...

Sraz Klubu sběratelek v Třeboni...30.5.-1.6.2014

7. června 2014 v 10:09 Klub sběratelek
Rok se s rokem sešel a máme tu další sraz...Naše organizátorka Marta zařídila pro setkání a noclehy Penzion Mlýnský Dvůr v malebném světě rybníků: u Třeboně. Na letošní sraz jsem vzala svou rodinku a pojali jsme to jako rodinný výlet. Nebyla jsem sama: ať s partnery, manželi či dětmi dorazilo více členek našeho Klubu...Usmívající se

Vstupní brána Penzionu Mlýnský Dvůr...

Letní želví pózování...28.5.2014

5. června 2014 v 11:17 Ostatní

Po delší době svítilo aspoň chvíli sluníčko a naše želvandy se na něm vyhřívaly. Přemluvila jsem je, aby mi na chvilku zapózovaly...Mrkající Na snímku naše první a nejoblíbenější rodinná želva (zelenavá) Julča.