Červenec 2014

Dobrodružná výprava Libina-Bradlo-Nová Hradečná...3.7.2014

15. července 2014 v 13:02 Výlety (různé)
Prázdniny si užíváme plnými doušky. Už dlouho jsem měla vymyšlenou trasu přes Bradlo, kterou zvládnou hravě i děti. Na výlet se mi podařilo zlanařit i babičku (moji mamku) s mojí neteřinkou a synovcem. Děti společný výlet přivítaly s nadšením, tím spíš, že dlouho nejely vlakem. Počasí vyšlo a nic nám nebránilo v realizaci...Mrkající

V 8 ráno jsme vyjížděli vlakem ze Šternberka do Libiny. Čekala nás trasa 7 km Úsovskou vrchovinou přes vyhlídku Bradlo do Nové Hradečné, odkud bychom jeli vlakem domů. První fotečka je pořízena nedaleko nádraží v Libině na modré turist. značce...

Krnov, rozhledna Cvilín, hrad Šelenburk, zámek Linhartovy, rozhledna Hraniční vrch a rozhledna Ježník...28.6.2014

14. července 2014 v 22:45 Rozhledny
Nedávno mě náš 8-mi letý syn velmi překvapil: ze školního výletu si přivezl Turistický deník a v něm první 3 vizitky dosažených míst. Překvapil hlavně proto, že nerad chodí, pořád "jej bolí nohy" a "už nemůže" a donedávna prohlašoval, že "nemá rád túry". Tak jsme si hezky vysvětlili, že Turist. vizitky nejsou jako samolepky z Penny či Alberta. Že si je musí zasloužit a místo opravdu navštívit. Jak se zdá, vzal si mé rady k srdci a výlety zvládá zatím na jedničku a bez mrčení. Snad mu to vydrží a vyroste z něj zdatný turista...S vyplazeným jazykem
Následující výlety vybral z několika tipů sám...
Celodenní rodinný výlet do Krnova, Albrechtic a okolí se náramně vydařil. Vytipované památky a turistická místa byly pěkně dosažitelné, takže jsme v poklidném tempu zvládli 3 rozhledny, zříceninu, zámek a muzeum...Mrkající

Navštívili jsme město Krnov a naše kroky vedly nejprve do IC...

Let balonem...splněný sen (1.část): 18.6.2014

11. července 2014 v 11:22 Šternberk
Dřív jsem mívala závratě z výšek a byly doby, kdy jsem nevylezla výš než do 1. patra paneláku. Na rozhlednách a věžích mi bývalo špatně. Mnozí z vás jistě tyto stavy znají. Z vlastní zkušenosti vím, že je JDE PŘEKONAT !!! Mrkající Jednoho dne jsem si prostě řekla: "A dost! Toto přece není možné, nechci přijít o tu krásu, vidět svět z výšky!" Začala jsem chodit na rozhledny a natvrdo jsem strach z výšek překonala. Usmívající se
Asi 6 let jsem snila o letu balonem. Když jsem letos oslavila kulatiny a rodina mi věnovala penízky, neváhala jsem ani vteřinu: koupě poukazu na let balonem byla pro mě jasná volba...Usmívající se Vybrala jsem si firmu jaro-balony a brzy mi byl doručen dárkový poukaz k letu. Měla jsem jediné přání: vidět své rodné město Šternberk z výšky při večerním letu a to se mi vyplnilo do puntíku, neboť mi p.Hampl vyšel vstříc, za což mu velmi děkuji...Úžasný