Listopad 2014

Z Ramzové přes Smrk a Paprsek do Starého Města pod Sněžníkem...2.10.2014

17. listopadu 2014 v 12:31 Výšlapy, túry, hory: ČR
Po více jak 2 letech se nám s kamarádem T(h)omem podařilo sladit časy a vyrazili jsme na výšlap, který pečlivě naplánoval. Počasí se nám ovlivnit nepodařilo (ostatně já si na hřebenovky v mlze začínám zvykat), ale i tak to byla pěkná procházka. Navzdory počasí jsme pořídili víc fotek, než kdyby bylo azuro...Mrkající
Do Šumperka jsem dorazila autem přesně v domluvený čas, naložila jsem Toma u nádraží a odjeli jsme rovnou do Hanušovic, odkud jsme pokračovali vlakem do Ramzové...

Na nádraží v Ramzové jsme dorazili malým motoráčkem a čekala na nás trasa kolem 18-ti km po Rychlebské hřebenovce...

Ráztoka, Pustevny, Radegast, Radhošť, sedlo Pindula, Velký Javorník...20.9.2014

16. listopadu 2014 v 18:10 Výšlapy, túry, hory: ČR
Letos máme "štěstí" na mlhu na hřebenech. A zvlášť na Pustevnách, ještě jsem je neviděla za sluníčka. Nejinak tomu bylo i tentokrát. Na výšlap jsme se vypravili s mužíčkem a švagrovou Luckou. Původně nás mělo jít víc, ale na poslední chvíli pár lidí odpadlo. My 3 jsme se nevzdali a do hor se vydali...Mrkající

Po projetí Frenštátu p.R. a Trojanovic parkujeme nedaleko stanice lanovky Ráztoka...

Rozhledny Jarcová a Jurkovičova, Valašská dědina, rozhledna Čarták...20.8.-22.8.2014

16. listopadu 2014 v 10:56 Rozhledny
Jako každý rok jsme se vypravili navštívit strýce a tety ve Velkých Karlovicích, nadýchat se čerstvého horského vzduchu, zahoubařit a povýletovat. Tentokrát však mělo naše poslání daleko hlubší význam:
Jsem velmi šťastná, že se mi podařilo splnit babiččino přání: vidět rodný kraj, rodný dům a její rodinu...Je poslední nejstarší žijící z rodiny Matyščáků z Velkých Karlovic-Podťatého. Děkuji všem tetám a strýcům, že se sjeli na babičku podívat, popovídat a zazpívat s ní při harmonice.Mrkající

Co se týče výletů, stihli jsme jich víc než dost. Nejprve jsme si vyšlápli na rozhlednu Jarcová u Valašského Meziříčí...

Moravský kras: Vysílač Kojál,Ostrov u Macochy,jeskyně Balcarka a Kateřinská,mlýn Ruprechtov...17.8.2014

10. listopadu 2014 v 17:37 Výlety (různé)

Televizní vysílač Kojál je třetí nejvyšší stavbou v ČR a je dvojče vysílače Krašov. Výška 339,5 m...
Projížděli jsme kolem a byla by škoda se na chvíli nezastavit. Silná ocelová lana jsou zakončená závažím...

Malba koně v životní velikosti na zeď malířkou p.Martou Mastnou...12.8.2014

10. listopadu 2014 v 15:01 Akce

Pokud vás zajímá, jak taková malba vzniká, stačí rozkliknout reportík.
Na začátku bylo nadšení, dárkový poukaz k narozeninám a prázdná zeď...Mrkající