Srpen 2015

Bělecký Mlýn a Zámeček

26. srpna 2015 v 10:00 Výlety (různé)
Je to už 20 let, co jsem pracovala a bydlela na Běleckém Mlýně na Prostějovsku. Tenkrát objekt vlastnila skupina podnikatelů, která jej využívala pro agroturistiku. Byla jsem od začátku u budování restaurace a hotelu, pomáhala při úklidu po zednících, atd. V té době jsem bydlela na Zámečku, který se nachází 1 km od Běleckého Mlýna a který zprávcovala rodina Zobalových. Po otevření hotelu jsem dostala vlastní personální pokoj na Běleckém Mlýně a pracovala jsem tu až do doby, než polovinu z nás propustili v rámci snižování personálu z důvodu zadlužení hotelu...
Tehdy jsem nesla nedobrovolný odchod velmi těžce a nechala zde kus svého srdce...
A nyní po 20-ti letech se mi naskytla možnost v rámci spolupráce se Slevomat.cz navštívit mé oblíbené místo (na 3 dny i s rodinou a tímto velmi děkuji) a já tak mám neskutečnou možnost srovnání, co vše se změnilo po koupi objektu novým majitelem...Usmívající se

Bělecký Mlýn leží v údolí řeky Romže mezi obcemi Hluchov (nedaleko Kostelce na Hané) a Zdětín...

Jeskyně Výpustek...18.8.2015

25. srpna 2015 v 13:41 Výlety (různé)
Výlet s Blančou a dětma do jeskyně Výpustek u Křtin proběhl za velmi deštivého počasí (proto jsme zvolili jeskyni). Autem jsme se dopravili až k Výpustku. Prohlídka se konala za půl hodiny, měli jsme tedy chvilku na průzkum suvenýrů a svačinku...Mrkající

Jeskyně Výpustek se nachází v údolí Křtinského potoka...

Cyklovýlet: Choceň-Kerhartice n.O.-Ústí nad Orlicí-Dlouhá Třebová-Česká Třebová-Třebovice-Damníkov-Luková-Krasíkov-Tatenice-Hoštejn-Nemile-Zábřeh...16.8.2015

19. srpna 2015 v 1:16 Cyklovýlety
Další společný cyklovýlet s bossem Ráďou (zvaném Endomondo) se neobešel bez počátečních komplikací, kdy tentokrát pro zranění kolene nemohla jet jeho kamarádka a Míša vzdal pro únavu předešlých dní. Zúčastnil se konečně můj manžel, který si minule těsně před plánovaným cyklovýletem odrovnal koleno. Mrkající
Celkově najeté kilometry každého z nás byly v závěru jiné, neboť Ráďa s kamarádem Martinem jeli "kolmo" z Karviné do Bohumína (a cestou parádně zmokli), Blanča s Ladikem vyrazili z Babic a Jitka sjela kopec od jejich domu k domu našemu. Za sebe a manžela mohu říct 113km. Používala jsem opět aplikaci Endomondo, ale zapnula jsem ji až v Chocni (Choceň-Zábřeh...76 km). Dodatečně jsem připočítala Šternberk-Olomouc a Olomouc-Šternberk.
Fotila jsem na synkův malý digitál, mnohé z fotek jsou pořízeny v plné rychlosti a třebas i přes rameno, proto fotky berte spíš jako dokumentaci...
O tom, jak naše dobrodružná výprava probíhala, se dočtete v následujícím článku...

V 6:15 se scházíme s Jitkou u našeho domu...

Kojetín, rozhledna Vitčice, hrad Buchlov...11.8.2015

17. srpna 2015 v 18:12 Výlety (různé)

Masarykovo náměstí v Kojetíně...

Za rejnoky do ZOO Lešná-Zlín...8.8.2015

14. srpna 2015 v 18:11 Výlety (různé)
Letošní školní výlet pořádala třída našeho syna do ZOO Lešná. Vrátil se odtamtud nadšený a živě vyprávěl o expozici s rejnoky, které mohli sami nakrmit a pohladit (samozřejmě jsem o nové expozici věděla z internetu, rádia i televize). Přestože jsme s ním byli v této ZOO již několikrát, vypravili jsme se znovu. Tentokrát na návrh kamarádky Olči. Napakovaly jsme děti do auta a tradááá...Mrkající
ZOO jsme prošly s dětmi celou, nafotila jsem více zvířat, psát ale budu jen krátký článek právě o rejnocích. Kdo se chce podívat i na jiná zvířátka, nechť si klikne na odkaz pod článkem. Usmívající se

Expozice "Zátoka rejnoků" se nachází hned vedle zámku Lešná...

Muzeum v Kroměříži, rozhledny BRDO a ZDENIČKA...2.8.2015

14. srpna 2015 v 13:46 Rozhledny
Naplánovali jsme si s rodinkou další prázdninový výlet, tentokrát do oblasti Chřiby. Nejprve jsme se zastavili v Kroměříži, kde jsme navštívili muzeum, zašli na oběd a návštěvu Kroměříže jsme zakončili mlsáním výtečné Italské zmrzliny v Kovářské ulici. Následoval odjezd do Roštína a odtud pěší výšlap k rozhledně Brdo. Jako poslední místo tohoto dne jsme navštívili Grunt Galatík v Těšánkách s rozhlednou Zdeničkou...Úžasný
Podrobněji se o výletě dočtete v následujícím článku...

Muzeum Kroměřížska...

Let Cessnou 172 z Bohuňovic do Jeseníků...31.7.2015

12. srpna 2015 v 23:06 Akce
Sedím si tak ve čtvrtek po obědě u úprav fotozakázky, když tu mi zvoní mobil. Volá moc milá paní, kterou fotívám s jejím manželem a fenkami v přírodě. Prý by mě rádi pozvali na let cessnou a co že na to říkám..?Překvapený
Samozřejmě mě velmi mile překvapili, že si na mě vzpomněli a přestože by mě asi jen tak samo od sebe nenapadlo, že bych do tohoto letadýlka vlezla, se slovy: "Taková nabídka se asi neodmítá..." jsem souhlasila. Paní Dana se těšila, že budou mít fotodokumentaci a že spolu budeme sdílet toto dobrodružství...Usmívající se
Jednalo se o hodinový let z Bohuňovic do Jeseníků a prý si můžeme říct, co vše chceme vidět. A kdy že to vlastně poletíme? Hned zítra...Úžasný
Narychlo tedy hážu dotaz mezi kolegy fotografy/fotografky, abych věděla, s čím mám počítat. Prý to docela háže, třepe se to a některým se udělalo šoufl. Je mi jasné, že patřím do této skupiny, proto si před cestou beru 2 tabletky Cocculine (pomáhá mi i na lodi). A dělám dobře: bez nich by mi bylo ouvej...

Letiště "MambaAir" v Bohuňovicích, kde se scházíme v pátek 31.7. v 10:45...