Leden 2016

IRSKO 3.část: Shanmuckinish Castle, Ballyallaban, Poulnabrone, Leamaneh Castle, Kilfenora, Cliffs of Moher, Doolin Cave, Burren County, Claregalway Abbey...3.5.2015

28. ledna 2016 v 16:44 Dovolená zahraničí
Vstáváme v 7:30 a balíme věci. V 8 hod klepe Míla na dveře našeho pokoje a na můj dotaz přiznává, že večer pro sebe volný pokoj nesehnal (v Kinvaře zrovna probíhá festival hudby a hotely jsou plné) a spal v autě. To jsem si mohla myslet! Náš kamarád je natolik obětavý, že raději zvolí nepohodlí, než aby rušil nás nebo pana domácího, který mu v případě, že nesežene nikde ubytování, nabídl nocleh ve svém bytě...Nevinný

Snídáme v B@B Delmere v 9 hodin a stará se o nás sám pan domácí...

Dolní Morava, chata Slaměnka a zpět...1.1.2016

20. ledna 2016 v 18:50 Výšlapy, túry, hory: ČR
S kamarádkou Jitkou a její rodinou jsme se shodli, že po mlsání a lenošení mezi vánočními svátky nastal čas pro pohyb. Původní plán vyjet s dětma na Praděd ztroskotal po té, co jsme dostali informaci, že cesta od Ovčárny k Pradědu není pod sněhem. Kňourání znuděných ratolestí, šlapajících po asfaltce (místy zledovatělé) bez bobů, jsme se chtěli vyhnout, proto jsme plány přehodnotili. Volba padla na Dolní Moravu, kde právě začali zasněžovat sjezdovky...Mrkající

Parkujeme u Ski areálu poblíž restaurace Na rozcestí...

Mořský svět: Praha-Holešovice...17.11.2015

11. ledna 2016 v 13:05 Výlety (různé)
Tento výlet by se dal nazvat: Tři v jednom. Původně jsem měla jet do Prahy jen já, ale i přes vážnost poslání jsem z něj udělala rodinný výlet. Takto jsem stihla s rodinou pobýt v Mořském světě, navštívit své pražské přátele a zúčastnit se demonstrace...

Vstup do Mořského světa v Praze-Holešovicích...