Leden 2017

Dovolená 2016: Rozhledna Eliška, důl Jan Šverma v Žacléři, Trutnov...1.8.2016

30. ledna 2017 v 19:23 Dovolená ČR

Další den naší společné dovolené jsme se celá parta vypravili na zajímavá místa v okolí Žacléře. První zastávkou byla rozhledna Eliška, která stojí v areálu tvrze Stachelberg. Hned u cesty se nachází malé parkoviště, které dnes bylo naštěstí volné...Usmívající se

Dovolená 2016: Výšlap na Královecký Špičák...31.7.2016

28. ledna 2017 v 14:32 Dovolená ČR

Druhý den našeho pobytu na chalupě v Bernarticích vyrážíme na výšlap směr Královecký Špičák. Nejdeme v plné sestavě: Blanča s Fildou zůstávají v chalupě (Filda dobírá antibiotika a musí se šetřit)...

Dovolená 2016: Bernartice...30.7.-6.8.2016

27. ledna 2017 v 14:07 Dovolená ČR
Dovolenou 2016 jsme strávili opět s našimi přáteli Gabrhelovými. Po Českém Švýcarsku, Šumavě a Chorvatsku byla toto naše 4. společná dovolená. Nemusím dodávat, jak moc se naši kluci těšili, že budou zase spolu a zažijí nějaké to dobrodružství...Mrkající

Po společné poradě jsme začátkem roku vybrali "Chaloupku na Vršku" v Bernarticích s krásným výhledem na Vraní hory a Krkonoše...

Beroun: Plzeňská brána, Husovo náměstí, Městská hora, Medvědárium...16.7.2016

14. ledna 2017 v 10:24 Výlety (různé)
Při návratu z dovolené u přátel v Chaloupkách jsme se krátce zastavili v Berouně. Čekala nás dlouhá cesta domů po rozkopaných dálnicích, proto jsme z časových důvodů jen nakoukli na Husovo náměstí, kde se konaly místní trhy, vystoupili jsme na Plzeňskou bránu a na Městskou horu s rozhlednou a Medvědáriem. Také jsme zaskočili na oběd a pak jsme najeli na dálnici. Město Beroun, které leží na soutoku Berounky s Litavkou, by stálo za větší průzkum, což se nám snad podaří někdy příště...Mrkající

Pohled z Plzeňské brány v Berouně na ulici Palackého a Husovo náměstí...

Švihov, Klatovy, Kdyně a rozhledny Markéta, Rýzmberk, Nová Ves u Kdyně a Koráb...15.7.2016

13. ledna 2017 v 20:44 Výlety (různé)
Předposlední den naší dovolené v Čechách jsme se vypravili do Kdyně za kamarádkou fotografkou Jarkou a cestou jsme měli v plánu navštívit několik památek a rozhleden. Vše vyšlo naprosto dokonale a stihli jsme víc, než jsem měla původně v plánu...Úžasný

Na Švihově...

Plzeň: Pivovarské muzeum, historické podzemí...14.7.2016

12. ledna 2017 v 15:47 Výlety (různé)
V rámci našeho pobytu v Čechách jsme vzali Davču a Evičku na výlet do Plzně. Ostatně...s manželem jsme v Plzni byli také poprvé. V plánu bylo centrum, návštěva historického podzemí a hledání sousoší Spejbla a Hurvínka. Od rána pršelo jako z konve, proto jsme první část procházky absolvovali pod deštníky a děti v pláštěnách. Počasí jsme museli přizpůsobit návštěvu míst, takže jsme nejprve zamířili dle mapky do Plzeňského podzemí, kde se nachází také Pivovarské muzeum...Mrkající

Gotická katedrála sv.Bartoloměje s nejvyšší kostelní věží v ČR (102,5m)...