Únor 2017

Parádní cca 9-ti km výšlap s rodinou za luxusního počasí...Mrkající

Rozhledna U Holáňů, Podťaté, rozhledna Vartovna: 9.-11.9.2016

23. února 2017 v 14:03 Rozhledny
Takto slunečný začátek září nepamatujeme. Rozhodli jsme se navštívit rodinu v Podťatém (Velké Karlovice) a cestou tam i zpět zdolat nějakou tu rozhlednu...Mrkající

Restaurace s rozhlednou U Holáňů se nachází u Pržna poblíž Jablůnky...

Výstup na Hochlantsch, městečko Teichalm, jezero Teichalmsee...27.8.2016

20. února 2017 v 11:06 Výšlapy,hory: zahraničí
Po zdolání Medvědí soutěsky (Bärenschützklamm), o níž jste si mohli přečíst ZDE, pokračujeme ve výstupu na vrchol Hochlantsch. Blanča s Filípkem se oddělují a pokračují rovnou do Teichalmu, kam odjel náš autobus a kde se za pár hodin sejdeme u jezera...Mrkající
Mapka naší trasy je ZDE (označena modře)...

Stoupáme lesem stále vzhůru...

Mědvědí soutěska (Bärenschützklamm)...27.8.2016

16. února 2017 v 20:08 Výšlapy,hory: zahraničí
Nádherný výlet, ze kterého se mi tají dech, když si na něj vzpomenu i po několika měsících. Mám skluz ve psaní reportíků z výletů. No jo, v létě mi vůbec nezbývá čas na psaní aktuálních článků, neboť má práce a rodina mě plně zaměstnává a naplňuje. Usmívající se Raději výletujeme, užíváme si krásných dní a psaní nechávám až po Novém roce, kdy toho tolik nenacestujeme a mám více času. Mrkající Tento styl mi plně vyhovuje, neboť si beztak vedu zápisky, paměť mi slouží ještě dobře a ráda si u psaní a vkládání fotek zavzpomínám. Výlet do Medvědí soutěsky jsme s přáteli plánovali už 2 roky (buď neseděly termíny nám nebo přátelům) a konečně se nám jej podařilo díky CK Bavi zrealizovat. Přiznávám, že jsem si sáhla na dno svých sil, neboť výšlap je docela náročný...Úžasný

Příjezd do městečka Mixnitz, které je výchozím bodem pro túru do Medvědí soutěsky...

Zámeček u Přemyslovic, Kostelec na Hané...26.8.2016

14. února 2017 v 11:23 Výlety (různé)

Další prázdninový výlet, který jsme si udělali s dětma a mamkou byl Zámeček u Přemyslovic. Kdysi jsem tu chvíli bydlela, roky jsem sem jezdívala a mám to tu moc ráda. V současné době vlastní objekt se stájemi a lesy pan Benýšek a návštěvníci jsou zde vždy vítáni...Mrkající

Houbařská procházka z Libiny přes Bradlo do Nové Hradečné...23.8.2016

13. února 2017 v 18:55 Výlety (různé)

Již několik let si nedokážeme představit prázdniny bez výletu vlakem ze Šternberka do Libiny, odtud procházkou přes Bradlo do Nové Hradečné a vlakem zpátky do Šternberka. Děti se s babičkou a se mnou na výlet vždy těší...Mrkající

Dovolená 2016: Stáj Dvorka-Janovice...6.8.2016

13. února 2017 v 12:11 Dovolená ČR
Jak jsem psala v jednom vzpomínkovém příspěvku na naši dovolenou, Ladik si chtěl vyzkoušet jízdu na koni. Obvolali jsme pár stájí v okolí a ochotné lidi jsme našli až ve Stáji Dvorka-Janovice. Telefonická domluva proběhla asi 3 dny před koncem naší dovolené a vyjížďku na koních jsme naplánovali při zpáteční cestě domů...Mrkající

Stáj Dvorka se nachází poblíž Adršpašsko-Teplických skal a soustředí se především na chov chladnokrevných koní plemene Českomoravský belgický kůň. Na rozlehlých pastvinách se prohání 93 koní...

Dovolená v Bernarticích 2016: Důl Bohumír, muzeum v Žacléři...5.8.2016

11. února 2017 v 20:23 Dovolená ČR
Poslední den naší dovolené hlásí předpověď opět déšť a teploty max. do 15-ti stupňů. Shodujeme se, že nejlepší bude výletovat v podzemí. Výběr padá na měděný důl Bohumír u Jívky...Mrkající

Ústí štoly Bohumír se nachází uvnitř areálu firmy Gemec-Union a.s....

Dovolená 2016: Adršpašské skály, Galerie Draka v Trutnově...4.8.2016

9. února 2017 v 14:24 Dovolená ČR

Pískovna Adršpach...

Konečně první slunečný a teplý den na naší dovolené, který si parádně užijeme. Ráno odjíždíme z Bernartic do Adršpachu, kde stavíme s auty na velikém parkovišti. I takto zrána stojíme v poslední řadě, zbývá už jen pár míst. Přijet o chvíli později, nemáme kde zaparkovat, neboť auta najíždí neustále. Jsme docela v šoku. Naposledy jsme tu byli před 8-mi lety a nyní turistů masivně přibylo, což nelze přehlédnout. Naproti parkovišti stojí nové restaurace, veřejné wc, vpravo budova IC. Skrz davy lidí se mi ani nechce vytahovat foťák, rovnou vystojíme frontu ke kase a konečně jsme za branou u pískovny...Mrkající

Dovolená 2016: Malé Svatoňovice, rozhledna Žaltman, rozhledna na Markoušovickém hřebeni, tvrz Stachelberg...3.8.2016

6. února 2017 v 17:12 Dovolená ČR
Pátý den naší dovolené v Bernarticích odjíždíme na výlet do Malých Svatoňovic, kde máme v plánu navštívit pár míst. Blanča s Fildou a náš Davča zůstávají na chalupě (a dobře dělají, protože Filda dobírá antibiotika, Davča mu dělá společnost a dnešní počasí je...příšerné). Ladik a Luky jedou s námi naším autem, v pohodě se vejdeme...Úžasný

Muzeum Bratří Čapků na náměstí Karla Čapka v Malých Svatoňovicích...

Dovolená 2016: Teplické skály...2.8.2016

2. února 2017 v 19:30 Dovolená ČR

Brzy ráno hromadně odjíždíme z Bernartic před Trutnov a Jívku do Studnice. Auta zaparkujeme na volném plácku nedaleko chatek a vypravíme se po červené značce k Teplickým skalám...