Březen 2017

Zimní Šternberk...1.1.,3.1. a 2.2. 2017

30. března 2017 v 10:04 Šternberk
V prosinci 2016 se naše město, stejně jako několik let předchozích, sněhové přikrývky nedočkalo. O to větší radost byla, když po 6-ti letech konečně napadl sníh a udržel se díky mrazům skoro celý měsíc...Usmívající se Vyrážela jsem pravidelně s fotoaparátem do přírody a poctivě dokumentovala... Usmívající se

Na Nový rok nám příroda nadělila krásu v podobě krajkovité námrazy všude, kam jen oko dohlédlo...

Praděd a rozhledna Nová Ves...17.12.2016

23. března 2017 v 16:13 Výšlapy, túry, hory: ČR
Protože u nás na Hané již pár let nenapadl v prosinci sníh, vydala jsem se se svým synem a jeho kamarádkou spolužačkou za sněhem opět na Praděd, abychom si užili aspoň nějaké ty zimní radovánky...Mrkající

Každoročně parkujeme v Karlově Studánce u Huberta. Děti se zahřívají čajíkem při čekání na autobus, který nás odveze na Ovčárnu...

Slavnostní otevření rozhledny Bukovka nad Rapotínem...26.11.2016

18. března 2017 v 12:43 Rozhledny

Rozhledna Bukovka nad Rapotínem...

Na podobné akci jsem byla úplně poprvé. Většinou se velkým davům vyhýbám a na nově otevřené rozhledny chodím mimo tyto události, ale tentokrát jsem si řekla, že by bylo zajímavé jednou slavnostní otevření zažít. Takže jsme s rodinkou vyrazili do Rapotína, přestože počasí nám zrovna nepřálo...Úžasný

Podzimní procházka kolem Šternberka...30.10.2016

10. března 2017 v 19:27 Šternberk
Žiji v krásném městě obklopeném přírodou a vždy, když je možnost, ráda se projdu po okolních lesích. Mrkající K procházkám vedu odmalička i syna a jak se zdá, vyplatilo se. Nemám ráda dnešní zábavu dětí, kterou jsou hry na mobilech a tabletech. Některé děti jsou na těchto vymoženostech tak závislé, že ani nevědí, co to je jít ven. Rodiče je nechají, aby měli klid. Takové děti vyrostou a zjistí, že dětství strávily u počítače. Za nás to bylo jiné. Denně jsme lítali venku a hráli fyzické hry s kamarády. Myslím si, že by si měli rodiče udělat čas a brát děti častěji do přírody...Usmívající se

9-ti kilometrová procházka kolem Šternberka nám jen prospěla. Díky aplikaci Endomondo máme zaznamenaný každý náš krok a spočítanou trasu...

Pramen Odry u Kozlova, Tovačov, rozhl. Brodek u Přerova...26.10.2016

10. března 2017 v 17:58 Výlety (různé)

S Davčou jsme si užili parádní výlet, přestože nebylo ideální počasí. Auto jsme nechali zaparkované na malém parkovišti u lesa. Odtud je to k prameni Odry cca 1,5 km po červené značce. Lesy dostávají podzimní barvy, je to nádhera! Zabočíme po cestě vpravo...Mrkající

Vídeň: Dům moře, Dům motýlů a centrum...15.10.2016

9. března 2017 v 17:23 Výlety (různé)
CK Bavi nás prostě baví, proto jsme se rozhodli využít její nabídky pro další celodenní výlet, tentokrát do Vídně. V plánu byla návštěva Domu moře a Domu motýlů a také procházka centrem. Výlet jsme absolvovali opět s Gabrhelovými a vlastně jsme zájezd koupili hlavně kvůli dětem. Zážitky jsme si však odnesli všichni...Úžasný
Do autobusu jsme nastoupili v 6 ráno v Olomouci u Zimního stadionu a jako minule zamávali našim autům. Během cesty jsme se dozvěděli hlavní informace od našeho průvodce pana Kubíčka, který přistoupil v Prostějově. Mezi povídáním o Vídni vybral na vstupné, abychom to nemuseli řešit až na místě...

Cesta rychle uběhne a kolem 9 hod vystupujeme ve Vídni u Maria Theresien Platz...Usmívající se

Zámek Slezské Rudoltice, rozhl.Strážnice u Liptaně, rozhl.Na Skalce, Zámecká Hora

1. března 2017 v 12:13 Rozhledny
S rodinkou jsme se rozhodli pro podzimní výlet k polským hranicím, kde jsme navštívili pěkný zámek ve Slezských Rudolticích, o kterém jsme dosud neměli ani ponětí. V okolí se nachází několik volně přístupných rozhleden, čehož jsme museli využít. Mrkající Jako bonus jsme si prohlédli Africké muzeum a Zoo park v Holčovicích a nakonec jsme zdolali Zámeckou horu u Vrbna pod Pradědem...Úžasný

Zámek Slezské Rudoltice s nedávno obnoveným parkem...