Leden 2018

Svátky řemesel a krásy ušlechtilých koní 2017 kunštát...11.6.2017

24. ledna 2018 v 14:53 Akce

Na tuto skvělou akci nás upozornila kamarádka Monika, která tu každoročně vystupuje se svými poníky. Do auta jsme se poskládali ještě se dvěma kamarády Martinem a Dominikem a užili jsme si krásný letní den...Úžasný

Zámeček Pohansko...2.6.2017

19. ledna 2018 v 14:15 Výlety (různé)
Další výlet na jižní Moravu s kamarádkou Jituš S., kdy jsme zanechaly chlapy na ochutnávkách ve sklípku ve Valticích a vymyslely si program. Už pár let mě takto sebou berou na výlet, chlapi vinaří a my si najdeme nějakou památku k prozkoumání. Letos jsme do výletu zařadily vzájemné focení, Jituš přibalila nějakou tu garderobu a skvěle jsme se bavily...Usmívající se

Empírový lovecký zámeček Pohansko, ke kterému míříme po dvou ochutnávkách zmrzliny ve Valticích. Zámeček leží v lesích mezi Břeclaví a rakouskými hranicemi...

Peklo Čertovina...14.5.2017

18. ledna 2018 v 16:59 Výlety (různé)

Vraceli jsme se z víkendového pobytu v Čechách a najednou u cesty čerti a směrovka do lesa, která hlásá, že se tam nachází peklo. Vůbec jsme netušili, o co jde a Peklo Čertovina jsme vůbec neznali...

Chýnov, velbloudí farma Záhostice, rozhledny Babina a Hýlačka, Muzeum čokolády a marcipánu v Táboře, Kotnovská věž, kostelní věž...14.5.2017,

16. ledna 2018 v 14:33 Rozhledny

V neděli ráno se loučíme s Pacovkou a odjíždíme na celodenní výlet do Tábora a okolí. První zastávkou je město Chýnov...

Penzion Pacovka, Chýnovská jeskyně, Šelmberk, Rozhledna Kovářka a Velký Blaník, zřícenina hradu Borotín, Muzeum Janecký v Chotovinách...13.5.2017

15. ledna 2018 v 19:20 Rozhledny
3-denní pobyt v Penzionu Pacovka jsme si nadělili v podobě voucheru pod stromeček a nyní nastal čas se sem vydat (12.-14.5.2017). Musím říct, že mě samu někdy překvapí, kolik krásných a zajímavých míst stihneme navštívit v jeden den, aniž by nás to zmohlo. Usmívající se Reportík musím rozdělit na 2 části a vzhledem ke skutečnosti, že nejvíc jsme navštívili rozhledny, řadím jej do této rubriky...Mrkající

Penzion Pacovka leží na samotě 12 km od Tábora a v těsné blízkosti Chýnovských jeskyní...

Pevnost poznání v Olomouci...30.4.2017

13. ledna 2018 v 15:57 Výlety (různé)

Pevnost poznání jsme navštívili na doporučení přátel a musím říct, že jsme se celá rodina skvěle bavili...Úžasný

Drůbeží kamarádi...duben 2017

12. ledna 2018 v 12:36 Ostatní
Posledních pár let patří jarní fotografování dětem s kačenkami a kuřátky. U zákazníků je velmi oblíbené a opakovaně se mě na něj každý rok ptají. Prcky si buď půjčuji od přátel na statku a když zrovna nemají, nechám si je vylíhnout v drůbežárně. Vždy se s rodinkou těšíme, jak bude u nás zase veselo. Usmívající se A vždy se nám s nimi strašně těžce loučí...Plačící Nemůžeme si je pokaždé nechat, neboť bychom měli za pár let plnou zahradu drůbeže a zabít je nepřipadá v úvahu. Tady jsou právoplatnými členy rodiny a později, až odrostou, je věnuji do hejna k přátelům na statek...Mrkající

Na jaře 2017 u nás vegetili kuřátka Jája a Pája a káčata Chico, Venouš a Zuzanka...

Brno s mamkou...3.4.2017

11. ledna 2018 v 17:52 Výlety (různé)
Další výlet, na který se mi podařilo mamku zlákat, byl do Brna, kde jsem měla vyřizování. Takže jsme opět spojily příjemné s užitečným a udělaly si spolu pěkný den...Mrkající

Hrad Špilberk...

Želvandy v akci...2.4.2017

10. ledna 2018 v 19:43 Ostatní
Dlouho jsem nic nenapsala o našich želvičkách. Všech 5 mláďat, která se nám podařila odchovat z roku 2014, našla r.2016 svůj nový domov. Důvod? Ze všech se vyklubali samečci. Tipnout si pohlaví podle ksichtíku neklaplo...Smějící se
A protože v našem malém stádečku bohatě stačí 1 samec (náš Martík), podala jsem inzerát a mláďata brzy putovala do světa. Samozřejmě mi to bylo hrozně líto, ale nemohla jsem si je nechat. V dospělosti by se neustále naháněli, kousali a bojovali. Jednoho chlapíka si vzal kamarád ke svému želvákovi a vystavěl jim obří parádní výběh a já se mohu kdykoliv přijet pokochat...Usmívající se

Naši dospěláci (zleva): želva stepní Martík, želva stepní Olinka, želva zelenavá Julča...

Na skok do Prahy s mamkou...14.3.2017

8. ledna 2018 v 18:06 Výlety (různé)
Hlavní cíl dnešního výletu byl předat fotoaparát s objektivy na seřízení do opravny a tak mě napadlo, že by se tato nutnost dala pěkně spojit s návštěvou památek. Navíc moje maminka nikdy v Praze nebyla, mě se ji podařilo přemluvit a udělaly jsme si pěkný výlet...Mrkající

Vyrážíme brzy ráno vlakem RegioJet z Olomouce a kolem 10 hodin vystupujeme na hlavním nádraží v Praze...