Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více

Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!

Akce

Svátky řemesel a krásy ušlechtilých koní 2017 kunštát...11.6.2017

24. ledna 2018 v 14:53

Na tuto skvělou akci nás upozornila kamarádka Monika, která tu každoročně vystupuje se svými poníky. Do auta jsme se poskládali ještě se dvěma kamarády Martinem a Dominikem a užili jsme si krásný letní den...Úžasný

Šipkovaná s úkoly...28.2.2017

12. dubna 2017 v 11:42
Vlastně nám měl internet usnadnit život, v některých případech ale spíš škodí. Zamračený Nejsem příznivce tabletů a her v mobilu (proč jsou k mání hry v mobilech i bez přístupu k internetu?) a raději vezmu dítě na procházku do přírody. Myslím si, že my, co jsme vyrostli na různých dětských hrách venku s kamarády, jsme bohatší, než dnešní děti, které se od her nehnou. Znám spousty rodičů, co raději dají dětem tablety, aby od nich měli pokoj a mohli se věnovat sami sobě. S tím zkrátka nesouhlasím...Co z takových dětí vyroste a jaké budou mít vzpomínky na dětství?
Většina synových spolužáků a kamarádů, tráví volný čas i přestávky ve škole i cestu domů naháněním Pokémonů a kdovíjakých potvor a od mobilů se nehnou (hrozné je, když zblbnou i někteří dospělí, což vážně nechápu). Jak je to vážné jsem si uvědomila na loňské oslavě synových narozenin, když si pozval spolužáky a kamarády. Většina z nich se usadila v zahradním altánu s hlavami nad mobily a ignorovala pokusy o míčové hry a různé aktivity. Má snaha nalákat je alespoň na opékání špekáčků se minula účinkem: "Teto, mohla bys je opéct Ty?" Uf...Překvapený
Netvrdím, že náš syn na mobilu "nepaří", ale všeho s mírou. Sám nesouhlasí se závislostí kamarádů a často si povídáme o době, kdy jsme byli my rodiče malí (to mi pak říká: "Mami, chtěl bych žít v té době, to muselo být super!"). Vyprávím o svém dětství, kdy jsme přišli ze školy a hned po úkolech se za námi zaprášilo. Hráli jsme na schovku, hoňku, "Cukr, káva, limonáda...", šipkovanou, na indiány, různé míčové hry. Dnešní děti toto ani neznají. Pak vyrostou a zjistí, že jsou dospělí a dětství prožili u tabletu...Křičící

Nastaly jarní prázdniny. Navrhuji šipkovanou s plněním úkolů a hledáním "pokladu". Vyrážíme i s babičkou (má na prázdninách i děti od bráchy) na 6-ti km trasu, kterou jsem předem vyznačila v lesích nad městem (od Kiosku přes Prabábu a Zelenou budku)...

Let Cessnou 172 z Bohuňovic do Jeseníků...31.7.2015

12. srpna 2015 v 23:06
Sedím si tak ve čtvrtek po obědě u úprav fotozakázky, když tu mi zvoní mobil. Volá moc milá paní, kterou fotívám s jejím manželem a fenkami v přírodě. Prý by mě rádi pozvali na let cessnou a co že na to říkám..?Překvapený
Samozřejmě mě velmi mile překvapili, že si na mě vzpomněli a přestože by mě asi jen tak samo od sebe nenapadlo, že bych do tohoto letadýlka vlezla, se slovy: "Taková nabídka se asi neodmítá..." jsem souhlasila. Paní Dana se těšila, že budou mít fotodokumentaci a že spolu budeme sdílet toto dobrodružství...Usmívající se
Jednalo se o hodinový let z Bohuňovic do Jeseníků a prý si můžeme říct, co vše chceme vidět. A kdy že to vlastně poletíme? Hned zítra...Úžasný
Narychlo tedy hážu dotaz mezi kolegy fotografy/fotografky, abych věděla, s čím mám počítat. Prý to docela háže, třepe se to a některým se udělalo šoufl. Je mi jasné, že patřím do této skupiny, proto si před cestou beru 2 tabletky Cocculine (pomáhá mi i na lodi). A dělám dobře: bez nich by mi bylo ouvej...

Letiště "MambaAir" v Bohuňovicích, kde se scházíme v pátek 31.7. v 10:45...

Rybaření v Sobáčově...11.2.2015

18. února 2015 v 10:42

Sobáčovský rybník

Malba koně v životní velikosti na zeď malířkou p.Martou Mastnou...12.8.2014

10. listopadu 2014 v 15:01

Pokud vás zajímá, jak taková malba vzniká, stačí rozkliknout reportík.
Na začátku bylo nadšení, dárkový poukaz k narozeninám a prázdná zeď...Mrkající

Slavnostní spuštění kola na Dašovském mlýně...16.6.2012

28. června 2012 v 19:13
Když před necelým rokem (9.8. 2012) otevírala Marta Mastná, má kamarádka a úžasný člověk v jedné osobě, mlýnské muzeum , jejím největším přáním i přáním nás všech přítomných bylo, aby na mlýně v budoucnu klapalo pravé mlýnské kolo...
Ten slavný okamžik právě nadešel...

Dne 16.6.2012 se na Dašovském mlýně roztočilo mlýnské kolo o průměru 4,55 m z dubového dřeva.Mrkající

Radíkovský MID/SPRINT...25.3.2012

26. března 2012 v 13:40
Závěr mushingové sezóny sebou přinesl slunečné počasí po celý víkend (pro některé psy až moc teplé). Účastníci závodu na suchu se sešli již v sobotu 24.3. u chaty Pod věží na Radíkově (start ve 13 hod), v neděli 25.3. se startovalo v 9 hodin. Délka tratě: Sprint 4km, Junior 1,5 km, děti 500m, Mid 13km.

Závodníci se sešli u CHATY POD VĚŽÍ na Radíkově...

Závody psích spřežení: Červenovodské sedlo...25.2.2012

25. února 2012 v 21:59
O této akci jsem se dozvěděla od kamarádky Blanky, která chová 4 krásné husky a se svými svěřenci se těchto soutěží účastní. Protože jsem nikdy na takové akci nebyla a možnost vidět závod spřežení mě velmi zaujal, rozhodla jsem se tuto příležitost nepropást. Svým nápadem jsem nakazila svoji rodinku a pár přátel, se kterými jsme se sešli na Červenovodském sedle...Úžasný

Slavnostní otevření muzea na Dašovském mlýně...9.8.2011

8. října 2011 v 19:03
Na tento slavnostní den jsem byla pozvaná jako fotografka a kamarádka, která na poslední chvíli přiložila ruku k dílu...Od Marty mi, stejně jako několika dalším, přišla pozvánka, která mě chytila za srdce a kterou zde uveřejňuji s jejím souhlasem:

S-O-S FREE FEST- Babice...15.7.2011

13. srpna 2011 v 10:18
Těsně před naší letošní dovolenou jsem přijala, od kamaráda Pavla P. (jednoho z organizátorů), pozvání nafotografovat tuto akci. Nikdy předtím jsem na podobné akci nebyla a fotografování za tmy bylo pro mě také něco nového...

Akce se konala na tzv. Obalovně - volném prostranství nedaleko rybníka...

BENDEMARATON aneb "expedice ODROBUBR"…18.6.2011

4. července 2011 v 13:50

Když mě dlouholetá kamarádka Marta před nějakým časem poprosila, jestli bych ji zavezla na koncert Petra Bendeho a jeho kapely, souhlasila jsem. S Martou jsme spolu za kluky cestovaly již vícekrát, ovšem tentokrát koncertoval Petr ve čtyřech městech v jednom dni. Měly jsme v plánu zvládnout alespoň dva koncerty na této šňůře…

Autosalon Brno...4.6.2011

23. června 2011 v 13:46

Když přišel manžel s tím, že pojedeme na Autosalon, nadšením jsem zrovna neskákala. Na první pohled rozeznám trabanta od felicie a to mi k životu stačí. Protože však má se mnou moje rodinka trpělivost, když běhám s foťákem, řekla jsem si, že tento výlet musím přežít...

Offroad Maraton Šternberk...26.3.2011

1. dubna 2011 v 10:40

Dne 26.3. se na bývalém "Tankodromu" (nad Šternberkem směr Domašov u Št.) sešla spousta diváků, aby povzbudili účastníky letošního Offroad Maratonu...

Výlov Šumvaldského rybníka...15.10.2010

30. října 2010 v 6:24

Jako správný rybář se můj táta vypravil podívat na výlov rybníka v Šumvaldě a protože jel až odpoledne, přidali jsme se s Davčou k němu...

Koncert na Záložně v Litovli...9.4.2010

13. dubna 2010 v 19:09

Nedávno jsem v nabídce jedné Litovelské cestovky objevila termín koncertu Petra Bendeho a BendeBandu. Další super příležitost pro setkání s Martou…Mrkající

Litovelské slavnosti...12.9.2009

18. února 2010 v 16:43
Když mi Jitka zavolala, že mají Chinaski koncert v Litovli a ptala se mě, jestli by u nás mohla přespat, s nadšením jsem souhlasila. A co víc: šla jsem na koncert s ní…Mrkající V Litovli probíhaly každoroční slavnosti a Chinaski zde byli hosty...

Akce pizza...23.7.2009

11. února 2010 v 13:31
Když mi Jitka psala, že s Dančou přijede k Martě, strašně jsem tam chtěla být s nimi…
Nejdřív jsme nevěděli, jestli dostane manžel 2 dny dovolenou, protože chlapi chtěli jet se mnou a když mu ji nakonec schválili, dostala jsem nápad: převleču se za černocha a dovezu holkám pizzu...Úžasný