Cyklovýlety

Cyklovýlet za medvědím česnekem...29.3.2017

13. dubna 2017 v 14:41
S manželem jsme využili krásný slunečný den na pátrání po medvědím česneku mimo rezervaci na Pomoraví. Celkem jsme najeli 39 km a docela jsme si to užívali, hlavně díky teplému počasí a rozkvetlým lesům...Úžasný

Poblíž Střeně nacházíme hotové česnekové plantáže...

Cyklovýlet: Šternberk, Lužice, Hnojice, Žerotín, Střeň, Lhota n.M., Chomoutov, Březce, Benátky, Moravská Huzová, Stádlo, Šternberk...22.2.2016

23. února 2016 v 16:53
Po propršeném týdnu předpovědi slibovaly pěkné jarní počasí, venku se oteplilo na 15 stupňů a tak jsem toho využila k projížďce na kole...Mrkající Ze začátku při výjezdu ze Šternberka obloha nebyla nic moc, nad naším městem seděl veliký černý mrak, ale po ujetí cca 10-ti km jsem se konečně dočkala slunce...Úžasný

Najíždím na cyklostezku na konci našeho města směrem na Lužice...

Cyklovýlet: Šternberk, Dolní Žleb, Horní Žleb, Mutkov, Chabičov, Hlásnice, Šternberk...14.2.2016

15. února 2016 v 15:05
Plánovaný cyklovýlet se skvělou parťačkou Jituš jsme konečně realizovaly. Dopoledne pršelo jako z konve, ale počasí se umoudřilo a dokonce bylo sluníčko! V 10:40 jsme sedaly na kola a vyrazily od našeho domu...Mrkající

Připraveny, pozor, start...

Cyklovýlet s Davčou: Šternberk-Litovel a zpět...31.8.2015

29. září 2015 v 12:18

Poslední prázdninový den jsme se synkem věnovali cyklovýletování. Naši trasu můžete vidět ZDE.
Trochu jsem se obávala, jestli zvládne ujet přes 40 km, ale zbytečně. Trasa je po rovince a měli jsme spoustu času. Nečekejte super snímky, jeli jsme nalehko a zrcadlovka zůstala doma. Pořizovala jsem pouze výcvaky na digitál dokumentačního charakteru...Mrkající

Cyklovýlet: Choceň-Kerhartice n.O.-Ústí nad Orlicí-Dlouhá Třebová-Česká Třebová-Třebovice-Damníkov-Luková-Krasíkov-Tatenice-Hoštejn-Nemile-Zábřeh...16.8.2015

19. srpna 2015 v 1:16
Další společný cyklovýlet s bossem Ráďou (zvaném Endomondo) se neobešel bez počátečních komplikací, kdy tentokrát pro zranění kolene nemohla jet jeho kamarádka a Míša vzdal pro únavu předešlých dní. Zúčastnil se konečně můj manžel, který si minule těsně před plánovaným cyklovýletem odrovnal koleno. Mrkající
Celkově najeté kilometry každého z nás byly v závěru jiné, neboť Ráďa s kamarádem Martinem jeli "kolmo" z Karviné do Bohumína (a cestou parádně zmokli), Blanča s Ladikem vyrazili z Babic a Jitka sjela kopec od jejich domu k domu našemu. Za sebe a manžela mohu říct 113km. Používala jsem opět aplikaci Endomondo, ale zapnula jsem ji až v Chocni (Choceň-Zábřeh...76 km). Dodatečně jsem připočítala Šternberk-Olomouc a Olomouc-Šternberk.
Fotila jsem na synkův malý digitál, mnohé z fotek jsou pořízeny v plné rychlosti a třebas i přes rameno, proto fotky berte spíš jako dokumentaci...
O tom, jak naše dobrodružná výprava probíhala, se dočtete v následujícím článku...

V 6:15 se scházíme s Jitkou u našeho domu...

Cyklovýlet: Šternberk-Hnojice-Žerotín-Pňovice-Tři Dvory-Litovel-Šargoun-Střeň-Štěpánov-Moravská Huzová-Stádlo-Lužice-Šternberk...10.7.2015

13. července 2015 v 13:25

Projížďka na kole do Litovle se vydařila. Počasí tak akorát, času dost a už se těším, až se v klidu podívám po městě a dám si točenou zmrzlinu. První fotku pořizuji po projetí obce Hnojice. Učím se používat aplikaci Endomondo, konečně se mi to daří a tak se můžete podívat na mou trasu zde: https://www.endomondo.com/users/23268993/workouts/558494453

Cyklovýlet: Šternberk-Olomouc+Vsetín-Přerov+Olomouc-Šternberk (121km)...28.6.2015

9. července 2015 v 17:44
Plánovaný cyklovýlet po cyklostezce Bečva se odehrál s mírnými komplikacemi, zato ve výborné náladě...
Výlet naplánoval kamarád Ráďa z Karviné, zajistil všem místenky (i pro kola) a vzal sebou manžele Andreu a Rosťu (také z Karviné). Ze Šternberka jsme vyrazili s Jitkou a Michalem, s nadšením se přidali i Babičáci Blanča s Ladikem, spolu po cyklostezce do Olomouce. Původně měl jet také můj mužíček, bohužel si den před cyklovýletem na fotbalovém zápase "Děti proti rodičům" odrovnal koleno a místo na kolo sedl do auta směr chirurgie...Samozřejmě nám to bylo všem líto, protože tak bezva parta lidí se nesejde každý den a výlet jsme plánovali víc jak měsíc...
Co se fotografií týče, zrcadlovka tentokrát zůstala doma. Nebylo možné ji vzít sebou, co chvíli zastavovat a zdržovat ostatní. Také počasí nemělo být bůhvíjaké. Prostě zůstala doma a já aspoň jela rychleji. Smějící se Musíte se tentokrát spokojit s mými mobilními výcvaky. Za další mobilní a digitální příspěvky děkuji Jitce a Ladikovi...

Mapa naší trasy...

Cyklovýlet: Litovelské Pomoraví a Ekologické centrum Sluňákov v Horce n.m...11.4.2015

15. dubna 2015 v 20:26

Dala jsem si pro letošní rok závazek: pokud mi čas, počasí a mé zdraví dovolí, vyrazím 1x týdně na kole někam dál. Tentokrát jsem se rozjela směr Litovelské Pomoraví: jednak zjistit, co po sněženkách v lesích vykvetlo a také konečně navštívit a vyfotit pro Turist. vizitku Ekologické centrum Sluňákov...
Najela jsem 38 km a protože se jednalo o šlapání po rovince, ani jsem nebyla nijak zničená. Mapa trasy ZDE.

Na kolo usedám ve 13:30 a hrozně mě mrzí, že se výletu nezúčastní má rodinka. Manžel se synkem jsou na zápase v Kostelci na Hané, kam se sjelo 25 družstev a nedostanou se domů dřív jak večer...

Cyklovýlet: Šternberk-Babice-Hlásnice-Chabičov-Mutkov-Horní Žleb-Dolní Žleb...17.3.2015

24. března 2015 v 10:39
Kam to jen zařadit...Můj první větší zmapovaný cyklovýlet. Usmívající se
V rámci protažení svalů a udržování kondice (jestli se tomu tak dá říct), vyrazila jsem ve slunečném dni se svým kolem na zhruba 31 km trasu. Pro někoho málo, pro mě až až, navíc do kopců. Prostě se mi v tak krásném dni nechtělo sedět doma, práce neutekla. Mapka trasy je ZDE.

8:45 vyrážím od našeho domu ulicí Nádražní...