Šternberk

Zimní Šternberk...1.1.,3.1. a 2.2. 2017

30. března 2017 v 10:04
V prosinci 2016 se naše město, stejně jako několik let předchozích, sněhové přikrývky nedočkalo. O to větší radost byla, když po 6-ti letech konečně napadl sníh a udržel se díky mrazům skoro celý měsíc...Usmívající se Vyrážela jsem pravidelně s fotoaparátem do přírody a poctivě dokumentovala... Usmívající se

Na Nový rok nám příroda nadělila krásu v podobě krajkovité námrazy všude, kam jen oko dohlédlo...

Podzimní procházka kolem Šternberka...30.10.2016

10. března 2017 v 19:27
Žiji v krásném městě obklopeném přírodou a vždy, když je možnost, ráda se projdu po okolních lesích. Mrkající K procházkám vedu odmalička i syna a jak se zdá, vyplatilo se. Nemám ráda dnešní zábavu dětí, kterou jsou hry na mobilech a tabletech. Některé děti jsou na těchto vymoženostech tak závislé, že ani nevědí, co to je jít ven. Rodiče je nechají, aby měli klid. Takové děti vyrostou a zjistí, že dětství strávily u počítače. Za nás to bylo jiné. Denně jsme lítali venku a hráli fyzické hry s kamarády. Myslím si, že by si měli rodiče udělat čas a brát děti častěji do přírody...Usmívající se

9-ti kilometrová procházka kolem Šternberka nám jen prospěla. Díky aplikaci Endomondo máme zaznamenaný každý náš krok a spočítanou trasu...

Let balonem (2.část): přistání: 18.6.2014

11. července 2014 v 19:23

Let balonem...splněný sen (1.část): 18.6.2014

11. července 2014 v 11:22
Dřív jsem mívala závratě z výšek a byly doby, kdy jsem nevylezla výš než do 1. patra paneláku. Na rozhlednách a věžích mi bývalo špatně. Mnozí z vás jistě tyto stavy znají. Z vlastní zkušenosti vím, že je JDE PŘEKONAT !!! Mrkající Jednoho dne jsem si prostě řekla: "A dost! Toto přece není možné, nechci přijít o tu krásu, vidět svět z výšky!" Začala jsem chodit na rozhledny a natvrdo jsem strach z výšek překonala. Usmívající se
Asi 6 let jsem snila o letu balonem. Když jsem letos oslavila kulatiny a rodina mi věnovala penízky, neváhala jsem ani vteřinu: koupě poukazu na let balonem byla pro mě jasná volba...Usmívající se Vybrala jsem si firmu jaro-balony a brzy mi byl doručen dárkový poukaz k letu. Měla jsem jediné přání: vidět své rodné město Šternberk z výšky při večerním letu a to se mi vyplnilo do puntíku, neboť mi p.Hampl vyšel vstříc, za což mu velmi děkuji...Úžasný

Vyhlídka nad Šternberkem "Zelená budka" se stala terčem vandalů...

30. ledna 2014 v 11:03

Když se člověk podívá k lesu, nevěří vlastním očím: vyhlídku nad městem poškodili vandalové...

Vánoční Šternberk a Olomouc...

1. ledna 2014 v 19:08
Jako každý rok před Vánocemi jsem i letos prodávala punč na stánku LIONS na Horním náměstí v Olomouci. Měsíc jsem zásobovala lidičky vyhlášeným punčem, něco si přivydělala a pomohla těm, co to potřebují...

Srpnová návštěva z Chomutova...22.8.2011

31. října 2011 v 15:20
Plánovaná návštěva Jitky a jejího přítele Petra z dalekého Chomutova se náramně vydařila. Ostatně...jako všechny akce, co s Jitkou zažijeme. Vždycky se těším, co spolu vymyslíme a ať jde o cokoliv, rozhodně nikdy není nuda...Úžasný

Večerní Šternberk v předvánočním čase...

23. prosince 2010 v 18:24
Konečně jsem si našla chvilku času na procházku večerním městem s fotoaparátem a stativem. Mrzlo až praštělo, náměstí zelo prázdnotou, tak jsem toho využila...
Vánoční strom ve Šternberku stojí, jako každý rok, na Hlavním náměstí...

Šumperáci ve Šternberku…1.5.2010

5. května 2010 v 12:43
Od sobotního rána venku pršelo a mě bylo jasné, že původně plánovaný výlet do Olomouce na křtění a vzlet horkovzdušného balónu vezme za své…
Přemýšlela jsem, jak využít nevyužitý čas a tak jsme aspoň se synkem upekli pizzu a věnovala jsem se domácím pracem.
Po obědě sice už nepršelo, ale bylo zataženo, když tu na mě z mobilu zahvízdala esemeska.
Šumperský kamarád Tom a jeho přítelkyně Věrka se ptali, co dělám, jestli jsem doma, že by rádi viděli naše město a vyzkoušeli nový fotoaparát. S radostí jsem odepsala ať přijedou a modlila se, aby vydrželo počasí...

Jitka poprvé ve Šternberku...20.-22.6.2008

13. ledna 2010 v 13:58
Tak jak si Marta oblíbila Petra Bendeho, naše milá Jíťa se zamilovala do skupiny Chinaski a začala sjíždět veškeré koncerty po republice i mimo ni. Jeden z koncertů byl v nedalekém Prostějově a při té příležitosti nás navštívila...

S Jitkou ve městě. Foto: náhodný kolemjdoucí Jíťa se vyžila s naším synkem v plácání bláta...