Výšlapy,hory: zahraničí

Parádní cca 9-ti km výšlap s rodinou za luxusního počasí...Mrkající

Výstup na Hochlantsch, městečko Teichalm, jezero Teichalmsee...27.8.2016

20. února 2017 v 11:06
Po zdolání Medvědí soutěsky (Bärenschützklamm), o níž jste si mohli přečíst ZDE, pokračujeme ve výstupu na vrchol Hochlantsch. Blanča s Filípkem se oddělují a pokračují rovnou do Teichalmu, kam odjel náš autobus a kde se za pár hodin sejdeme u jezera...Mrkající
Mapka naší trasy je ZDE (označena modře)...

Stoupáme lesem stále vzhůru...

Medvědí soutěska (Bärenschützklamm)...27.8.2016

16. února 2017 v 20:08
Nádherný výlet, ze kterého se mi tají dech, když si na něj vzpomenu i po několika měsících. Mám skluz ve psaní reportíků z výletů. No jo, v létě mi vůbec nezbývá čas na psaní aktuálních článků, neboť má práce a rodina mě plně zaměstnává a naplňuje. Usmívající se Raději výletujeme, užíváme si krásných dní a psaní nechávám až po Novém roce, kdy toho tolik nenacestujeme a mám více času. Mrkající Tento styl mi plně vyhovuje, neboť si beztak vedu zápisky, paměť mi slouží ještě dobře a ráda si u psaní a vkládání fotek zavzpomínám. Výlet do Medvědí soutěsky jsme s přáteli plánovali už 2 roky (buď neseděly termíny nám nebo přátelům) a konečně se nám jej podařilo díky CK Bavi zrealizovat. Přiznávám, že jsem si sáhla na dno svých sil, neboť výšlap je docela náročný...Úžasný

Příjezd do městečka Mixnitz, které je výchozím bodem pro túru do Medvědí soutěsky...

SR- Malá Fatra: Boboty a Janošikovy diery...18.11.2012

13. března 2013 v 22:12
Jaro v nedohlednu, mráz venku nedodává optimismu, inu vrhám se na poslední restík z loňského roku: podzimní výšlap s Lenkou, Mirkem a Píšťalkou přes Boboty a Janošikovy diery...Mrkající Vlastně nás z domu vyjelo víc: také Slávek, Mirkův kolega z práce. Toho jsme však viděli jen na začátku výšlapu, neboť nasadil pekelné tempo a nás, "skorodůchodce", nechal po pár krocích daleko za sebou...Smějící se

Při odbočce na Tiesňavy se nad obcí Terchová nachází památník Jánošíka. Vždycky jsme kolem něj projeli, ale tentokrát se mi podařilo ukecat Mirka, aby zastavil a vyběhla jsem si nahoru...

SR- Malá Fatra: Biely potok, Janošikovy diery, sedlo Medzirozsutce a zpět...21.10.2012

4. ledna 2013 v 11:40
Tento výlet jsme naplánovali s Lenkou a Mirkem v nádherný (a také poslední) slunečný podzimní víkend. Přestože se jednalo o náročnější trasu, vzali jsme sebou s mužíčkem i našeho 6-ti letého Davču a jorkšírku...Mrkající
Měli jsme dvě možnosti: pokud bude inverze, vyjet lanovkou ve Vrátnej doline nahoru a projít se po hřebenech, jestli bude slunečno i dole, projít Janošikovy diery.
Bylo slunečno, volba padla na diery. Mapa naší trasy ZDE.

Po příjezdu do obce Biely potok jsme zaparkovali u hotelu "Diery" a po modré značce vyrazili kaňonem...

Sulovské skály (SR)...1.10.2011

16. ledna 2012 v 15:24
Po roce jsme se s přáteli vypravili opět na Sulovské skály. Vládlo nádherné, teplé, podzimní počasí, co víc si přát...Mrkající

Slovensko- Hričov a Súl'ovské skály...20.11.2010

8. prosince 2010 v 13:02
S Lenkou a Mirkem jsme využili poslední šanci na túru před přívalem sněhu a vyrazili jsme opět na Slovensko. Tentokrát na zříceninu hradu Hričov a Súl'ovské skály...

Slovensko- Tiesňavy...30.10.2010

14. listopadu 2010 v 12:55
Když mě Lenka s Mirkem pozvali na túru na Slovensko a dostala jsem od mé rodinky "povolenku," neváhala jsem ani vteřinu...
Měli jsme několik možností, kam vyrazit a rozhodovali jsme se teprve cestou.